Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi
Et, S.Z., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi
",
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi
, Türkiye, (
Mart 2021
)
Et, S.Z., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi
",
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi
, Türkiye, (
Mart 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi
Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.
Ergün, Z., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.
",
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
, (
Haziran 2023
)
Ergün, Z., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.
",
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
, (
Haziran 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi
Gençel, N., Ergün, Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi
",
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
, (
Haziran 2023
)
Gençel, N., Ergün, Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi
",
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
, (
Haziran 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
",
EJER CONGRESS
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
",
EJER CONGRESS
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Analitik Düşünme Becerilerine Etkisi
Ergün, Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Analitik Düşünme Becerilerine Etkisi
",
EJER CONGRESS
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Ergün, Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Analitik Düşünme Becerilerine Etkisi
",
EJER CONGRESS
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarıyla Desteklenmiş Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Kaya, İ.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarıyla Desteklenmiş Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
EJER CONGRESS
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kaya, İ.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarıyla Desteklenmiş Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
EJER CONGRESS
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
",
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2021
)
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
",
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri
Kaya, İ.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri
",
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2021
)
Kaya, İ.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri
",
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
, Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI
Et, S.Z., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI
",
Dilet congres
, (
Aralık 2020
)
Et, S.Z., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI
",
Dilet congres
, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Dilet congres
Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge
",
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, (
Eylül 2020
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge
",
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, (
Eylül 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit
",
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, (
Eylül 2020
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit
",
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, (
Eylül 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Karakuş, E., Demirci, T. (2018) "
Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.
",
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)
, Manisa, Türkiye, (
Haziran 2018
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Karakuş, E., Demirci, T. (2018) "
Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.
",
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)
, Manisa, Türkiye, (
Haziran 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)
Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Demirci, T.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Filiz, N. (2018) "
Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması
",
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)
, Antalya/Alanya, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Demirci, T.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Filiz, N. (2018) "
Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması
",
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)
, Antalya/Alanya, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları
Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları
",
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
, (
Mayıs 2018
)
Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları
",
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E. (2018) "
Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi
",
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
, (
Mayıs 2018
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E. (2018) "
Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi
",
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
Öz, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Sönmez, E. (2018) "
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
",
17th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Nisan 2018
)
Öz, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Sönmez, E. (2018) "
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
",
17th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.
Akkaş, B.N.Ç., Öz, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.
",
17th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Nisan 2018
)
Akkaş, B.N.Ç., Öz, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.
",
17th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri
Gülünce, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri
",
International Congress on Science and Education
, (
Mart 2018
)
Gülünce, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri
",
International Congress on Science and Education
, (
Mart 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Science and Education
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Cevizci, E., Bozkurt, R., Avunç, F., Öğretmen, B., Özkan, H.U. (2015) "
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Cevizci, E., Bozkurt, R., Avunç, F., Öğretmen, B., Özkan, H.U. (2015) "
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Bozkurt, R., Koparan, E., Cevizci, E. (2015) "
Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Bozkurt, R., Koparan, E., Cevizci, E. (2015) "
Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
«
801
802
803
804
805
806
807
808
809
810
»