Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25869 kayıt
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Science and Education
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu
Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on educational Science
The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on Educational Sciences
Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on Educational Sciences
The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on Educational Sciences
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES
A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)
Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
«
801
802
803
804
805
806
807
808
809
810
»