img
img
Toplam 25367 kayıt

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Analitik Düşünme Becerilerine Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS

Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarıyla Desteklenmiş Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS

Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dilet congres

Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)

İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Science and Education

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)

Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)

Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu