Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25367 kayıt
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Analitik Düşünme Becerilerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarıyla Desteklenmiş Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Dilet congres
Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)
Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Science and Education
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu
«
801
802
803
804
805
806
807
808
809
810
»