img
img
Toplam 25118 kayıt

Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D., Kabataş-Memiş, E. (2022) "Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması", EJER CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2022 Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D., Kabataş-Memiş, E. (2022) "Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması", EJER CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS

Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri

Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2021) "Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021 Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2021) "Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri

Kaya, İ., Kabataş-Memiş, E. (2021) "Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021 Kaya, İ., Kabataş-Memiş, E. (2021) "Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI

Et, S.Z., Sönmez, E., Kabataş-Memiş, E. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI", Dilet congres , (Aralık 2020 Et, S.Z., Sönmez, E., Kabataş-Memiş, E. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI", Dilet congres , (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dilet congres

Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge

Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020 Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit

Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020 Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.

Kabataş-Memiş, E., Karakuş, E., Demirci, T. (2018) "Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.", 8 th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Manisa, Türkiye, (Haziran 2018 Kabataş-Memiş, E., Karakuş, E., Demirci, T. (2018) "Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.", 8 th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Manisa, Türkiye, (Haziran 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Demirci, T., Kabataş-Memiş, E., Filiz, N. (2018) "Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması", International Symposium on Educational Sciences (ASOS) , Antalya/Alanya, Türkiye, (Mayıs 2018 Demirci, T., Kabataş-Memiş, E., Filiz, N. (2018) "Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması", International Symposium on Educational Sciences (ASOS) , Antalya/Alanya, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)

İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları

Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2018) "İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018 Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2018) "İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi

Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018 Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi

Öz, M., Kabataş-Memiş, E., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018 Öz, M., Kabataş-Memiş, E., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.

Akkaş, B.N.Ç., Öz, M., Kabataş-Memiş, E. (2018) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018 Akkaş, B.N.Ç., Öz, M., Kabataş-Memiş, E. (2018) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri

Gülünce, M., Kabataş-Memiş, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri", International Congress on Science and Education , (Mart 2018 Gülünce, M., Kabataş-Memiş, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri", International Congress on Science and Education , (Mart 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Science and Education

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Kabataş-Memiş, E., Cevizci, E., Bozkurt, R., Avunç, F., Öğretmen, B., Özkan, H.U. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015 Kabataş-Memiş, E., Cevizci, E., Bozkurt, R., Avunç, F., Öğretmen, B., Özkan, H.U. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği

Kabataş-Memiş, E., Bozkurt, R., Koparan, E., Cevizci, E. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015 Kabataş-Memiş, E., Bozkurt, R., Koparan, E., Cevizci, E. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi

Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2015) "Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015 Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2015) "Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students

Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017 Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)

Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students

Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017 Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)