img
img
Toplam 24574 kayıt

Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi

Et, S.Z., Sönmez, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Mart 2021 Et, S.Z., Sönmez, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi

Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.

Ergün, Z., Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2023) "Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023 Ergün, Z., Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2023) "Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)

Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi

Gençel, N., Ergün, Z., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2023) "Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023 Gençel, N., Ergün, Z., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2023) "Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)

Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2022) "Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması", EJER CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2022 Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2022) "Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması", EJER CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS

Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri

Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021 Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri

Kaya, İ., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021 Kaya, İ., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI

Et, S.Z., Sönmez, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI", Dilet congres , (Aralık 2020 Et, S.Z., Sönmez, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI", Dilet congres , (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dilet congres

Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Karakuş, E., Demirci, T. (2018) "Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.", 8 th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Manisa, Türkiye, (Haziran 2018 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Karakuş, E., Demirci, T. (2018) "Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.", 8 th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Manisa, Türkiye, (Haziran 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Demirci, T., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Filiz, N. (2018) "Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması", International Symposium on Educational Sciences (ASOS) , Antalya/Alanya, Türkiye, (Mayıs 2018 Demirci, T., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Filiz, N. (2018) "Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması", International Symposium on Educational Sciences (ASOS) , Antalya/Alanya, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)

İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları

Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018 Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi

Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018 Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.

Akkaş, B.N.Ç., Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018 Akkaş, B.N.Ç., Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri

Gülünce, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri", International Congress on Science and Education , (Mart 2018 Gülünce, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri", International Congress on Science and Education , (Mart 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Science and Education

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Cevizci, E., Bozkurt, R., Avunç, F., Öğretmen, B., Özkan, H.U. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Cevizci, E., Bozkurt, R., Avunç, F., Öğretmen, B., Özkan, H.U. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Bozkurt, R., Koparan, E., Cevizci, E. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Bozkurt, R., Koparan, E., Cevizci, E. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)