Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25684 kayıt
Evaluation of strategic management using SWOT-FAHP approaches in forest roads management
0 0
Kurum Bilgileri
Kastamonu Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Programı
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
National Inquiry Services Center (NISC)
Actual Sedimentation Eventuated in Forest Roads and comparison of Universal Soil Loss Equation
0 0
Kurum Bilgileri
Kastamonu Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Programı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress On Engineering And Life Science
A Web Based Application of Universal Soil Loss Equation
0 0
Kurum Bilgileri
Kastamonu Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Programı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress On Engineering And Life Science
SWOT and Fuzzy Analytic Hierarchy Process Approach to Forest Road Management
0 0
Kurum Bilgileri
Kastamonu Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Programı
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st INTERNATIONAL FORESTRY & NATURE TOURISM E-CONGRESS “New Approaches and Trends in Forestry”
Investigating how prospective mathematics teachers prepare history integrated lesson plans with assessing historical elements in mathematics textbooks
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education
Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes
7 7
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Middle school students' reasoning with regards to parallelism and perpendicularity of line segments
4 4
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IInternational Journal of Mathematical Education in Science And Technology
Middle Level Mathematics Teachers’ Problems on Linear Relationships in a Semi-Structured Problem Posing Situation
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
RMLE Online
Serious Obstacles Hindering Middle School Students’ Understanding of Integer Exponents
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
Using Video Cases and Small-scale Research Projects to Explore Prospective Mathematics Teachers’ Noticing of Student Thinking
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education
Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Journal of Education
Evaluations of online education ımplementations from students, parents and teachers perspective during the pandemic period in Turkey
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Comtemporary Eduational Studies
The mathematical and technological nature of tasks containing the use of dynamic geometry software in middle and secondary school mathematics textbooks
5 5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Investigating Mathematical Creativity Through the Connection between Creative Abilities in Problem Posing and Problem Solving
14 14
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Thinking Skills and Creativity
Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
Exploring prospective teachers’ noticing of students’ understanding through micro-case videos
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Mathematics Teacher Education
Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education
Prospective Early Childhood and Elementary School Mathematics Teachers’ Concept Images and Concept Definitions of Triangles
14 14
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Matematik Tarihi Bilgileri ile ilgili Değişen Algıları: Pedagojik Deneyimlerin Rolü
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Prospective teachers’ skills of attending, interpreting and responding to content-specific characteristics of mathematics instruction in classroom videos
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Teaching and Teacher Education
«
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
»