Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Muhammed Said DOĞRU, Doktora, Fen bilgisi öğretmen adaylarının mayoz bölünme konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde bilgisayara dayalı materyallerin etkisi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği, 2017 |
Muhammed Said DOĞRU, Yüksek Lisans, İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin biyoteknoloji ile ilgili yaklaşımları ve bilgi seviyelerinin ölçülmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011 |
Kayıt Yok |
Sertifika, Afet Farkındalık Eğitimi, AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI (CBİKO), Türkiye, 19-10-2024, 19-10-2024 |
Sertifika, İnsan Hakları ve Kamu Denetçiliği Kurumu Bağlamında İyi Yönetim İlkeleri, KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU BAŞDENETÇİLİĞİ, Türkiye, 22-10-2024, 22-10-2024 |
Sertifika, İnsan Hakları Temelinde İş Yerinde Cinsiyet Eşitliği, ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA MERKEZİ BAŞKANLIĞI, Türkiye, 22-10-2024, 22-10-2024 |
Sertifika, İnsan Hakları Çerçevesinde Etik, KAMU GÖREVLİLERİ ETİK KURULU, Türkiye, 22-10-2024, 22-10-2024 |
Sertifika, Çevre ve Sıfır Atık, ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI, Türkiye, 11-10-2024, 11-10-2024 |
Sertifika, Devlet Malını Koruma ve Tasarruf Tedbirleri, VERGİ DENETİM KURULU BAŞKANLIĞI, Türkiye, 14-08-2024, 14-08-2024 |
Sertifika, Günlük Hayatta Su Verimliliği, Uzaktan Eğitim Kapısı, Türkiye, 30-08-2024, 30-08-2024 |
Sertifika, Temel İş Sağlığı ve Güvenliği, ELEKTRİK ÜRETİM ANONİM ŞİRKETİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (CBİKO), Türkiye, 18-03-2023, 18-03-2023 |
Sertifika, İş Yerinde Stres, TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU BAŞKANLI, Türkiye, 20-10-2021, 20-10-2021 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
2011-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2013-2023, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Büro Yönetimi, Ön Lisans |
2024-2025, Girişimcilik, Ön Lisans |
2024-2025, Yönetici Sekreterliği, Ön Lisans |
2024-2025, Tıbbi Dokümantasyon- II, Ön Lisans |
2024-2025, Sağlık Mevzuatı, Ön Lisans |
2024-2025, Yapay Zeka, Lisans |
2023-2024, Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2023-2024, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2023-2024, BİOİSTATİSTİK, Ön Lisans |
2023-2024, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2022-2023, TIP KÜTÜPHANECİLİĞİ, Ön Lisans |
2022-2023, BÜRO YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2022-2023, SAĞLIK MEVZUATI, Ön Lisans |
2022-2023, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2022-2023, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2022-2023, BİOİSTATİSTİK, Ön Lisans |
2022-2023, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2021-2022, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2021-2022, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2021-2022, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2021-2022, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2021-2022, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2020-2021, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK II, Ön Lisans |
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2020-2021, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2020-2021, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2020-2021, BÜRO YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2020-2021, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2020-2021, BİOİSTATİSTİK, Ön Lisans |
2020-2021, ANATOMİ, Ön Lisans |
2019-2020, BÜRO YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2019-2020, GİRİŞİMCİLİK II, Ön Lisans |
2019-2020, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2019-2020, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2019-2020, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2019-2020, MESLEKİ YABANCI DİL I, Ön Lisans |
2019-2020, ANATOMİ, Ön Lisans |
2019-2020, Dosyalama ve Arşivleme Teknikleri, Ön Lisans |
2018-2019, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2018-2019, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2018-2019, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2018-2019, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2017-2018, FİZYOLOJİ, Ön Lisans |
2017-2018, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2017-2018, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2016-2017, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2016-2017, TIP KÜTÜPHANECİLİĞİ, Ön Lisans |
2016-2017, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2016-2017, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2015-2016, GİRİŞİMCİLİK II, Ön Lisans |
2015-2016, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2015-2016, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2015-2016, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2014-2015, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2014-2015, TIP KÜTÜPHANECİLİĞİ, Ön Lisans |
2014-2015, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2014-2015, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2014-2015, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2013-2014, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2013-2014, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2013-2014, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
Girişimcilik, Ön Lisans |
Girişimcilik, Ön Lisans |
Yurtdışı, Gürcistan, Tiflis, Ivane Javakhishvili Tbilisi State University, 06-2025, 06-2025 |
Kayıt Yok |
Öztürk, İ., Doğru, M.S. (2025) "Exploring Biodiversity and Ecosystem Complexity Through AI and Immersive Technologies in Middle-Level Learning Contexts", EUROBiG25 Meeting – Pan‑European Biogeodynamics Network , Bratislava, Slovakya, (Haziran 2025) ![]() |
Kılıç, M.S., Doğru, M.S. (2025) "3d Artırılmış Gerçeklik ile Hava Kirliliği: Öğrenciler İçin İnteraktif Bir Yaklaşım /", 5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2025) , Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Kılıç, M.S., Doğru, M.S. (2025) "6. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Elektrik İletkenliği Konusunda Yapay Zeka Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri", 5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2025) , Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Doğru, M.S., Kılıç, M.S. (2025) "Artırılmış Gerçeklik Destekli Eğitim Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin İklim Değişikliği Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesi", 5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2025) , Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Kılıç, M.S., Doğru, M.S. (2025) "Üniversitelerde Kişiselleştirilmiş Öğrenme ve İnovatif Öğretim Yaklaşımları: Yapay Zekâ Destekli Fen Eğitimi", TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI: YENİLİKLER, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ KONGRESİ , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Doğru, M.S., Kılıç, M.S. (2025) "Yıldızların Ötesinde: Artırılmış Gerçekliğin Ortaokul Öğrencilerin Astronomi Öğrenimi Üzerindeki Etkisini Keşfetme", 5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2025) , Balıkesir, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Doğru, M.S. (2024) "Improving Conceptual Understanding of Solutions with Computer Simulations: A Case Study Examination", 1 st International Optimum Science Conference 2024 , (pp. 46-50), İzmir, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() ![]() |
Doğru, M.S. (2024) "Fen Aktiviteleri Yoluyla Öğretmen Adaylarının STEAM Eğitimi Ve Sürdürülebilir Kalkınma Için Eğitim Alanındaki Profesyonelliklerinin Desteklenmesi Üzerine Bir Değerlendirme", ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, (Eylül 2024) ![]() |
Doğru, M.S. (2024) "Öğrencilere Yönelik Karma Öğrenme ve Dijital Araçlarla Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi: Örnek Vakalarla İnceleme", ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, (Eylül 2024) ![]() |
Doğru, M.S., Demirbaş, İ. (2024) "Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi (SKE) Becerilerine İlişkin Algıları ve Becerilerin Uygulanması Arasındaki İlişki", ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, (Eylül 2024) ![]() |
Doğru, M.S., Ünal, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları", Birinci Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 136), Ankara, Türkiye, (Şubat 2021) ![]() |
Doğru, M.S. (2021) "Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Çevre Okuryazarlıklarının Çok Boyutlu Olarak İncelenmesi", Birinci Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 134), Ankara, Türkiye, (Şubat 2021) ![]() |
Doğru, M.S. (2020) "A COMPILATION ON THE COMPETENCES OF SCIENCE TEACHERS", 8.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 317-325), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2020) ![]() |
İmalı, H., Doğru, M.S. (2020) "INVESTİGATİON OF SCİENCE EDUCATİON İN TERMS OF MULTİCULTURALİSM", 8.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 326-334), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2020) ![]() |
Doğru, M.S., Demirbaş, İ. (2019) "Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", 2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) Proceedings, June 18-19, 2019 – Istanbul/ TURKEY , (pp. 161-166), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2019) ![]() ![]() |
Doğru, M.S., Özsevgeç, L.C. (2018) "Biyoloji Konularının Öğrenilmesinde Karşılaşılan Zorluklar ve Bu Kavramların Öğrenilememe Nedenleri", 3rd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2018) , (pp. 36-37), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2018) ![]() |
Özsevgeç, L.C., Çiçek, N., Doğru, M.S. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin İnternet Kullanım Amaçları: Erzurum İli Örneği", 3rd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2018) , (pp. 34-35), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2018) ![]() |
Doğru, M.S., Özsevgeç, L.C. (2015) "The Effect of 3 Dimensional Computer-Based Material About Learning The Concept of Meiosis", II. International Dynamic, Explorative, and Active Learning (IDEAL) conference (2015) , (pp. 151-152), Amasya, Türkiye, (Aralık 2015) ![]() |
Doğru, M.S., Balaban, H., Saka, A., Özsevgeç, L.C. (2014) "İköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Azot Döngüsü Konusu İle İlgili Kavram Yanılgılarını Gidermede REACT Modelinin Etkisi Üzerine Bir Araştırma", I. EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 332), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2014) ![]() |
Doğru, M.S., İmalı, H. (2012) "İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Konularını Anlamada Soyut Kavramların Etkisi Üzerine Bir Araştırma", 11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 147), Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) ![]() |
Doğru, M.S., Yılmaz, H. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bazı Alt Basamaklarda Eğitim Standartlarını Karşılayabilme Düzeylerinin Araştırılması", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 86), Sinop, Türkiye, (Ekim 2011) ![]() |
Kayıt Yok |
Doğru, M.S. (2024) "A Perspective on Different Opportunities and Challenges in Using Artificial Intelligence in Science Education", Kitap: Fen Bilgisi Araştırmalarında Güncel Çalışmalar, Ankara/Türkiye : BİDGE Yayınları, Bölüm Sayfaları: 287 / 308, ISBN: 978-625-372-421-4 ![]() |
Doğru, M.S. (2024) "The Role of Artificial Intelligence In The Examination of Some General Anatomy Concepts As A Scientific Research Source: ChatGPT Example", Kitap: Recent Researches in Education Sciences-2024, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 299 / 314, ISBN: 978-2-38236-775-9 ![]() |
Doğru, M.S. (2024) "Artificial Intelligence Ethics for Science Students: An Examination of The Role of Online Education", Kitap: Recent Researches in Education Sciences-2024, Lyon/Fransa : Livre de Lyon, Bölüm Sayfaları: 63 / 80, ISBN: 978-2-38236-775-9 ![]() |
Doğru, M.S. (2023) "ARTIFICIAL INTELLIGENCE (CHATGPT) ON SCIENCE EDUCATION: REVIEW AND RECOMMENDATIONS FOR CURRICULUM UPDATE", Kitap: International Theory, Research and Reviews in Educational Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Publishing, Bölüm Sayfaları: 129 / 146, ISBN: 978-625-6760-13-4 ![]() |
Doğru, M.S. (2020) "BÖLÜM 1 ÖĞRENCİLERİN BİYOTEKNOLOJİ İLE İLGİLİ YAKLAŞIMLARI VE BİLGİ SEVİYELERİNİN ÖLÇÜLMESİ", Kitap: BÖLÜM 1 ÖĞRENCİLERİN BİYOTEKNOLOJİ İLE İLGİLİ YAKLAŞIMLARI VE BİLGİ SEVİYELERİNİN ÖLÇÜLMESİ, Türkiye : , Bölüm Sayfaları: 3 / 30, ISBN: 978-625-7139-49-6 ![]() |
Doğru, M.S., Aydın, S. (2020) "ÖĞRENCİLERİN BİYOTEKNOLOJİ İLE İLGİLİ YAKLAŞIMLARIVE BİLGİ SEVİYELERİNİN ÖLÇÜLMESİ", Kitap: BİLİMİN DOĞASI ÜZERİNE BİR İNCELEME, Ankara/Türkiye : Iksad Publications, Bölüm Sayfaları: 3 / 30, ISBN: 978-625-7139-49-6 ![]() ![]() |
Doğru, M.S., İmalı, H. (2020) "OPINIONS OF SCIENCE TEACHERS ABOUT THE USE OFANALOGY AND ANALOGIES ON SOME ISSUES", Kitap: Theory and Research in Educational Sciences II, Ankara/Türkiye : Gece Publishing, Bölüm Sayfaları: 77 / 88, ISBN: 978-625-7319-04-1 ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) BİLİMİN DOĞASI ÜZERİNE BİR İNCELEME, 2020, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Innovations in Education and Teaching International, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2025 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Innovations in Education and Teaching International, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Discover Education, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cogent Education, 2025 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2025 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Technology in Education, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Interactive Learning Environments, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Participatory Educational Research, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education and Information Technologies, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Participatory Educational Research, 2022 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021 |
Danışman, The 3rd International Conference on Foundation and Large Language Models (FLLM2025), 25-28 November, 2025, 2025-2025 |
Üye, The 2nd International Conference on Foundation and Large Language Models (FLLM2024), 2024-2024 |
Üye, The International Symposium on Foundation and Large Language Models (FLLM2023) 21-24 November, 2023 | Abu Dhabi, UAE Colocated with, 2023-2023 |
Kayıt Yok |
(2025) "SSCI Makale Yayını Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2025) "Teşekkür Belgesi" TÜBİTAK |
(2023) "SSCI Makale Yayını Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Lale Cerrah Özsevgeç
Trabzon Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 7 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 5 |
![]()
Fatih Yüzbaşıoğlu
İstanbul Kültür Üniversitesi
|
2023 - 2025 | 5 |
![]()
Hamit İmalı
-
|
2012 - 2020 | 4 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2024 | 3 |
![]()
İbrahim Arpacı
![]() |
2023 - 2025 | 3 |
![]()
Emily K. Faulconer
Monash University
(Australia)
|
2025 | 2 |
![]()
M Said DOĞRU
-
|
2020 - 2023 | 2 |
![]()
Numan Çiçek
-
|
2018 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
Arzu Saka
-
|
2014 | 1 |
![]()
Haluk Yılmaz
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
![]()
Hülya Balaban
-
|
2014 | 1 |
![]()
Seyit Aydın
![]() |
2020 | 1 |
![]()
İbrahim Öztürk
-
|
2025 | 1 |
![]()
Fatih Yüzbaşıoğlu
-
|
2021 | 1 |
![]()
Hasan Kanj
-
|
2023 | 1 |
![]()
İbrahim Demirbaş
-
|
2020 | 1 |
![]()
Mahadi Bahari
-
|
2023 | 1 |
![]()
Nawaf Ali
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10820 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 494 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 0 | 50 | 10 | 115 | 65 | 30 | 269 | 136 | 142 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 479 . | - | - | 493 . | 543 . | 428 . | 559 . | 612 . | 332 . | 421 . | 155 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | - | - | 286 . | 326 . | 224 . | 334 . | 340 . | 140 . | 227 . | 67 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 103 . | - | - | 88 . | 89 . | 53 . | 88 . | 94 . | 22 . | 52 . | 8 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 91 . | - | - | 76 . | 82 . | 43 . | 69 . | 78 . | 19 . | 38 . | 5 . |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 0 | 4 | 1 | 5 | 5 | 2 | 9 | 7 | 9 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 8 | 0 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 4 | 6 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 5 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 |