Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Muhammed Said DOĞRU, Yüksek Lisans, İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin biyoteknoloji ile ilgili yaklaşımları ve bilgi seviyelerinin ölçü, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011 |
İngilizce, KPDS, 56, 2011-KPDS , 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
2011-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Araç Rafet Vergili Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
2013-2023, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2023-2024, BİOİSTATİSTİK, Ön Lisans |
2023-2024, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2023-2024, Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2022-2023, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2022-2023, BİOİSTATİSTİK, Ön Lisans |
2022-2023, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2022-2023, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2022-2023, SAĞLIK MEVZUATI, Ön Lisans |
2022-2023, BÜRO YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2022-2023, TIP KÜTÜPHANECİLİĞİ, Ön Lisans |
2021-2022, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2021-2022, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2021-2022, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2021-2022, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2021-2022, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2020-2021, ANATOMİ, Ön Lisans |
2020-2021, BİOİSTATİSTİK, Ön Lisans |
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2020-2021, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2020-2021, BÜRO YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2020-2021, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Lisans |
2020-2021, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK II, Ön Lisans |
2020-2021, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2019-2020, Dosyalama ve Arşivleme Teknikleri, Ön Lisans |
2019-2020, ANATOMİ, Ön Lisans |
2019-2020, MESLEKİ YABANCI DİL I, Ön Lisans |
2019-2020, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2019-2020, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2019-2020, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2019-2020, GİRİŞİMCİLİK II, Ön Lisans |
2019-2020, BÜRO YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2018-2019, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2018-2019, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2018-2019, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2018-2019, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, MESLEK ETİĞİ, Ön Lisans |
2017-2018, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2017-2018, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2017-2018, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, FİZYOLOJİ, Ön Lisans |
2016-2017, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2016-2017, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2016-2017, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, TIP KÜTÜPHANECİLİĞİ, Ön Lisans |
2016-2017, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2015-2016, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2015-2016, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2015-2016, GİRİŞİMCİLİK I, Ön Lisans |
2015-2016, GİRİŞİMCİLİK II, Ön Lisans |
2014-2015, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2014-2015, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2014-2015, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
2014-2015, TIP KÜTÜPHANECİLİĞİ, Ön Lisans |
2014-2015, SAĞLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, TIBBİ DOKÜMANTASYON I, Ön Lisans |
2013-2014, BİYOİSTASTİK, Ön Lisans |
2013-2014, TIBBİ DOKÜMANTASYON II, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Tıbbi Dokümantasyon Ve Sekreterlik Öğrencilerine Verilen İlk Yardım, Kalp Masajı Eğitiminin Test Edilmes (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
Tıbbi Sekreterlik Mesleği İle İlgili Nitel Bir Araştırma (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN İLKÖĞRETİM SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HÜCRE BÖLÜNMELERİ VE KALITIM ÜNİTESİNDE YER ALAN TEMEL KAVRAMLARI ANLAMA DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2016 |
Kayıt Yok |
Doğru, M.S. (2021) "Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Çevre Okuryazarlıklarının Çok Boyutlu Olarak İncelenmesi", Birinci Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 134), Ankara, Türkiye, (Şubat 2021) |
Doğru, M.S., Ünal, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları", Birinci Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 136), Ankara, Türkiye, (Şubat 2021) |
İmalı, H., Doğru, M.S. (2020) "INVESTİGATİON OF SCİENCE EDUCATİON İN TERMS OF MULTİCULTURALİSM", 8.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 326-334), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2020) |
Doğru, M.S. (2020) "A COMPILATION ON THE COMPETENCES OF SCIENCE TEACHERS", 8.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 317-325), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2020) |
Doğru, M.S., Demirbaş, İ. (2019) "Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", 2nd International Congress On New Horizons In Education and Social Sciences (ICES-2019) Proceedings, June 18-19, 2019 – Istanbul/ TURKEY , (pp. 161-166), İstanbul, Türkiye, (Eylül 2019) |
Doğru, M.S., Özsevgeç, L.C. (2018) "Biyoloji Konularının Öğrenilmesinde Karşılaşılan Zorluklar ve Bu Kavramların Öğrenilememe Nedenleri", 3rd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2018) , (pp. 36-37), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2018) |
Özsevgeç, L.C., Çiçek, N., Doğru, M.S. (2018) "İlkokul Öğrencilerinin İnternet Kullanım Amaçları: Erzurum İli Örneği", 3rd Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2018) , (pp. 34-35), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2018) |
Doğru, M.S., Özsevgeç, L.C. (2015) "The Effect of 3 Dimensional Computer-Based Material About Learning The Concept of Meiosis", II. International Dynamic, Explorative, and Active Learning (IDEAL) conference (2015) , (pp. 151-152), Amasya, Türkiye, (Aralık 2015) |
Doğru, M.S., Balaban, H., Saka, A., Özsevgeç, L.C. (2014) "İköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Azot Döngüsü Konusu İle İlgili Kavram Yanılgılarını Gidermede REACT Modelinin Etkisi Üzerine Bir Araştırma", I. EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 332), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Doğru, M.S., İmalı, H. (2012) "İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Konularını Anlamada Soyut Kavramların Etkisi Üzerine Bir Araştırma", 11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 147), Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Doğru, M.S., Yılmaz, H. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bazı Alt Basamaklarda Eğitim Standartlarını Karşılayabilme Düzeylerinin Araştırılması", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 86), Sinop, Türkiye, (Ekim 2011) |
Kayıt Yok |
Doğru, M.S. (2023) "ARTIFICIAL INTELLIGENCE (CHATGPT) ON SCIENCE EDUCATION: REVIEW AND RECOMMENDATIONS FOR CURRICULUM UPDATE", Kitap: International Theory, Research and Reviews in Educational Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Publishing |
Doğru, M.S., İmalı, H. (2020) "OPINIONS OF SCIENCE TEACHERS ABOUT THE USE OFANALOGY AND ANALOGIES ON SOME ISSUES", Kitap: Theory and Research in Educational Sciences II, Ankara/Türkiye : Gece Publishing |
Doğru, M.S., Aydın, S. (2020) "ÖĞRENCİLERİN BİYOTEKNOLOJİ İLE İLGİLİ YAKLAŞIMLARIVE BİLGİ SEVİYELERİNİN ÖLÇÜLMESİ", Kitap: BİLİMİN DOĞASI ÜZERİNE BİR İNCELEME, Ankara/Türkiye : Iksad Publications |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) BİLİMİN DOĞASI ÜZERİNE BİR İNCELEME, 2020, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Conceptual Difficulties Encountered By Science Teacher Candidates In Static Electricity
European Journal of Science and Technology
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 |
2 |
Biology Subjects Which the Teacher Candidates Have Difficulties in Learning and Leading Reasons
European Journal of Education Studies
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 |
Ortaokul Öğrencilerinin Elektrik ve Yenilenebilir Enerji Kaynakları Hakkındaki Düşüncüleri Arasındaki Bağlantının İncelenmesi
Turkish Studies-Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 |
Distance STEM Educators Perceptions of Teachers’ Role
Journal of Education in Science Environment and Health
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
5 |
Conceptual Knowledge, Experiences, and Sources of Information Secondary School Students Have About Owls
Science Education International
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
6 |
The Relationship Between Perceptions of Multicultural Competence and Democratic Values: Examining Science Teachers Working with International Students
Journal of Intrenational Students
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 |
Comparison of Effects of Computer-Based Instructional Support on Academic Achievement of University Students Regarding Meiosis
The American Biology Teacher
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
8 |
Examining Students’ Thoughts on Climate Change in the Context of Basic Concept
Research on Education and Psychology
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 |
Internet Usage Purposes of Primary School Students: The Case Study of Erzurum Province, Turkey
European Journal of Education Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Lale Cerrah Özsevgeç
Trabzon Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 7 |
Fatih Yüzbaşıoğlu
İstanbul Kültür Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 3 |
Hamit İmalı
-
|
2012 - 2020 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 2 |
İbrahim Arpacı
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Numan Çiçek
-
|
2018 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Arzu Saka
-
|
2014 | 1 |
Hülya Balaban
-
|
2014 | 1 |
Seyit Aydın
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Fatih Yüzbaşıoğlu
-
|
2021 | 1 |
Hasan Kanj
-
|
2023 | 1 |
İbrahim Demirbaş
-
|
2020 | 1 |
Mahadi Bahari
-
|
2023 | 1 |
Nawaf Ali
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 392 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 0 | 50 | 10 | 115 | 65 | 35 | 219 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | - | - | 492 . | 537 . | 417 . | 558 . | 582 . | 365 . | 94 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 327 . | - | - | 297 . | 320 . | 227 . | 327 . | 333 . | 172 . | 42 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 96 . | - | - | 79 . | 87 . | 51 . | 84 . | 85 . | 34 . | 12 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 85 . | - | - | 66 . | 76 . | 40 . | 65 . | 67 . | 26 . | 7 . |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 0 | 4 | 1 | 5 | 5 | 2 | 8 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 7 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |