Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24396 kayıt
Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları
Link
DEMİR, O.
(2022) "
Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları
",
History Studies
, 14 (4) pp. 811-834
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3">
DEMİR, O.
(2022) "
Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları
",
History Studies
, 14 (4) pp. 811-834
[TR Dizin]
Link
DEMİR, O.
(2022) "
Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları
",
History Studies
, 14 (4) pp. 811-834
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Tarih
Eskiçağ Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
History Studies
Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "
Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (2)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-11">
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "
Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (2)
[TR Dizin]
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "
Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (2)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks
DOI
İncikabı, S., SADAK, M.,
İNCİKABI, L.
(2023) "
Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks
",
Acta Educationis Generalis
, 13 (1) pp. 147-169
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12">
İncikabı, S., SADAK, M.,
İNCİKABI, L.
(2023) "
Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks
",
Acta Educationis Generalis
, 13 (1) pp. 147-169
DOI
İncikabı, S., SADAK, M.,
İNCİKABI, L.
(2023) "
Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks
",
Acta Educationis Generalis
, 13 (1) pp. 147-169
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Educationis Generalis
Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes
Link
DOI
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2023) "
Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes
",
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
, 54 (4) pp. 557-578
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-13">
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2023) "
Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes
",
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
, 54 (4) pp. 557-578
[ESCI]
Link
DOI
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2023) "
Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes
",
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
, 54 (4) pp. 557-578
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
DOI
SADAK, M.,
İNCİKABI, L.
, ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 45 (1)
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14">
SADAK, M.,
İNCİKABI, L.
, ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 45 (1)
[SSCI]
DOI
SADAK, M.,
İNCİKABI, L.
, ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 45 (1)
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey
DOI
Erbay, O., TULUK, G.,
İNCİKABI, L.
(2021) "
An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey
",
International Journal of Scientific and Technological Research
, 7 (10) pp. 75-88
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17">
Erbay, O., TULUK, G.,
İNCİKABI, L.
(2021) "
An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey
",
International Journal of Scientific and Technological Research
, 7 (10) pp. 75-88
DOI
Erbay, O., TULUK, G.,
İNCİKABI, L.
(2021) "
An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey
",
International Journal of Scientific and Technological Research
, 7 (10) pp. 75-88
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Scientific and Technological Research
An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK
Link
DOI
Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
, Özgelen, S. (2013) "
An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK
",
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
, 22 (4) pp. 407-415
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-18">
Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
, Özgelen, S. (2013) "
An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK
",
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
, 22 (4) pp. 407-415
[SSCI]
Link
DOI
Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
, Özgelen, S. (2013) "
An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK
",
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
, 22 (4) pp. 407-415
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma
Uysal, R.,
İNCİKABI, L.
(2017) "
Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 1 (2) pp. 55-67
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19">
Uysal, R.,
İNCİKABI, L.
(2017) "
Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 1 (2) pp. 55-67
Uysal, R.,
İNCİKABI, L.
(2017) "
Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 1 (2) pp. 55-67
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma
Link
Küçükoğlu, U.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma
",
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 4 (2) pp. 140-162
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20">
Küçükoğlu, U.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma
",
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 4 (2) pp. 140-162
Link
Küçükoğlu, U.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma
",
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 4 (2) pp. 140-162
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.
Küçükoğlu, U.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.
",
TAY Journal
, 4 (2) pp. 179-198
" data-bs-content-id="YazarBilgi-21">
Küçükoğlu, U.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.
",
TAY Journal
, 4 (2) pp. 179-198
Küçükoğlu, U.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.
",
TAY Journal
, 4 (2) pp. 179-198
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TAY Journal
Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics
Link
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics
",
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, 21 (1) pp. 1-18
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22">
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics
",
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, 21 (1) pp. 1-18
Link
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2020) "
Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics
",
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, 21 (1) pp. 1-18
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "
Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 13 (1) pp. 35-45
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23">
İNCİKABI, L.
, Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "
Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 13 (1) pp. 35-45
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "
Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 13 (1) pp. 35-45
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Elementary Education
2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi
İNCİKABI, L.
, Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "
2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 21 (2) pp. 1094-1121
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24">
İNCİKABI, L.
, Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "
2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 21 (2) pp. 1094-1121
[TR Dizin]
İNCİKABI, L.
, Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "
2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 21 (2) pp. 1094-1121
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "
Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
",
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 7 (1) pp. 1-19
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25">
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "
Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
",
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 7 (1) pp. 1-19
[TR Dizin]
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "
Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
",
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 7 (1) pp. 1-19
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
DOI
SERİN, M.K., UYANIK, G.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 9 (3) pp. 513-535
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-26">
SERİN, M.K., UYANIK, G.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 9 (3) pp. 513-535
[TR Dizin]
DOI
SERİN, M.K., UYANIK, G.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 9 (3) pp. 513-535
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K. (2017) "
Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 48 (6) pp. 864-875
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27">
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K. (2017) "
Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 48 (6) pp. 864-875
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K. (2017) "
Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 48 (6) pp. 864-875
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics
DOI
Kıldan, A.O.,
İNCİKABI, L.
(2015) "
Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics
",
EDUCATION 3-13
, 43 (3) pp. 238-248
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-28">
Kıldan, A.O.,
İNCİKABI, L.
(2015) "
Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics
",
EDUCATION 3-13
, 43 (3) pp. 238-248
DOI
Kıldan, A.O.,
İNCİKABI, L.
(2015) "
Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics
",
EDUCATION 3-13
, 43 (3) pp. 238-248
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATION 3-13
İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi
Link
İNCİKABI, L.
, Özer, T. (2019) "
İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 20-37
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-30">
İNCİKABI, L.
, Özer, T. (2019) "
İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 20-37
Link
İNCİKABI, L.
, Özer, T. (2019) "
İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 20-37
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi
Link
DOI
Okay, Ş.,
İNCİKABI, L.
(2019) "
Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi
",
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, 15 (3) pp. 186-203
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-31">
Okay, Ş.,
İNCİKABI, L.
(2019) "
Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi
",
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, 15 (3) pp. 186-203
[TR Dizin]
Link
DOI
Okay, Ş.,
İNCİKABI, L.
(2019) "
Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi
",
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, 15 (3) pp. 186-203
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2019) "
Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics
",
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, 20 (2) pp. 149-169
ULUSOY, F.,
İNCİKABI, L.
(2019) "
Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics
",
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, 20 (2) pp. 149-169
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»