Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2015) "
Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi
",
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2015) "
Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi
",
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
, Bartın, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)
Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students
",
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
, (
Ekim 2017
)
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students
",
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students
",
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
, (
Ekim 2017
)
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students
",
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)
Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri
Gültepe, Y.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2016) "
Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri
",
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu
, (pp. 1031-1037), (
Mayıs 2016
)
Gültepe, Y.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2016) "
Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri
",
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu
, (pp. 1031-1037), (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu
Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications
",
26th International Conference on educational Science
, (
Nisan 2017
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications
",
26th International Conference on educational Science
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on educational Science
The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M., Akkaş, B.N.Ç., Öz, M. (2017) "
The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students
",
26th International Conference on Educational Sciences
, (
Nisan 2017
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M., Akkaş, B.N.Ç., Öz, M. (2017) "
The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students
",
26th International Conference on Educational Sciences
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on Educational Sciences
Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M. (2017) "
Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach
",
26th International Conference on Educational Sciences
, (
Nisan 2017
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M. (2017) "
Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach
",
26th International Conference on Educational Sciences
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on Educational Sciences
The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students
",
26th International Conference on Educational Sciences
, (
Nisan 2017
)
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students
",
26th International Conference on Educational Sciences
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26th International Conference on Educational Sciences
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği
Karakuş, E., Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Karakuş, E., Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi
Evran, S.N.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Evran, S.N.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi
Evran, S.N.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Evran, S.N.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
",
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Sönmez, E., Öz, M. (2017) "
REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS
",
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES
, (
Mayıs 2017
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Sönmez, E., Öz, M. (2017) "
REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS
",
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES
, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES
A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS
Demirci, T.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M. (2017) "
A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS
",
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)
, (
Ekim 2017
)
Demirci, T.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M. (2017) "
A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS
",
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)
, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)
Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2016) "
Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
",
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (
Mayıs 2016
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2016) "
Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
",
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
Keskin, M.Ö.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Aşçı, V. (2012) "
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
",
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27397">
Keskin, M.Ö.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Aşçı, V. (2012) "
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
",
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
Keskin, M.Ö.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Aşçı, V. (2012) "
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
",
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları
Akbay, Y., Demir, M., Gündoğan, F., Akkuş, R.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2012) "
Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları
",
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
Akbay, Y., Demir, M., Gündoğan, F., Akkuş, R.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2012) "
Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları
",
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi
Students Views about the Non Traditional Writing
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Students Views about the Non Traditional Writing
",
5thWorld Conference on Educational Sciences
, (pp. 1735-1738), (
Ocak 2014
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27399">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Students Views about the Non Traditional Writing
",
5thWorld Conference on Educational Sciences
, (pp. 1735-1738), (
Ocak 2014
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Students Views about the Non Traditional Writing
",
5thWorld Conference on Educational Sciences
, (pp. 1735-1738), (
Ocak 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES
Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması
Gültepe, Y.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2013) "
Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması
",
1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium
, (
Haziran 2013
)
Gültepe, Y.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2013) "
Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması
",
1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium
, (
Haziran 2013
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium
The effect of multi modal representation on unit based academic achievement
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, KARATEKİN, K., Sadullah, Ü. (2015) "
The effect of multi modal representation on unit based academic achievement
",
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2015
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, KARATEKİN, K., Sadullah, Ü. (2015) "
The effect of multi modal representation on unit based academic achievement
",
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)
«
801
802
803
804
805
806
807
808
809
810
»