img
img
Toplam 25118 kayıt

Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri

Gültepe, Y., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri", Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu , (pp. 1031-1037), (Mayıs 2016 Gültepe, Y., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri", Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu , (pp. 1031-1037), (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu

Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications

Kabataş-Memiş, E. (2017) "Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications", 26th International Conference on educational Science , (Nisan 2017 Kabataş-Memiş, E. (2017) "Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications", 26th International Conference on educational Science , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on educational Science

The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students

Kabataş-Memiş, E., Gügük, M., Akkaş, B.N.Ç., Öz, M. (2017) "The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017 Kabataş-Memiş, E., Gügük, M., Akkaş, B.N.Ç., Öz, M. (2017) "The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach

Kabataş-Memiş, E., Gügük, M. (2017) "Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017 Kabataş-Memiş, E., Gügük, M. (2017) "Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students

Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017 Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği

Karakuş, E., Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Karakuş, E., Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi

Evran, S.N., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Evran, S.N., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi

Evran, S.N., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Evran, S.N., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi

Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2017) "Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS

Kabataş-Memiş, E., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Mayıs 2017 Kabataş-Memiş, E., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES

A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS

Demirci, T., Kabataş-Memiş, E., Gügük, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017 Demirci, T., Kabataş-Memiş, E., Gügük, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)

Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2016) "Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2016) "Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi

  Keskin, M.Ö., Kabataş-Memiş, E., Aşçı, V. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 " data-bs-content-id="YazarBilgi-27397"> Keskin, M.Ö., Kabataş-Memiş, E., Aşçı, V. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012  Keskin, M.Ö., Kabataş-Memiş, E., Aşçı, V. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi

Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları

Akbay, Y., Demir, M., Gündoğan, F., Akkuş, R., Kabataş-Memiş, E. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 Akbay, Y., Demir, M., Gündoğan, F., Akkuş, R., Kabataş-Memiş, E. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi

Students Views about the Non Traditional Writing

   Kabataş-Memiş, E. (2014) "Students Views about the Non Traditional Writing", 5thWorld Conference on Educational Sciences , (pp. 1735-1738), (Ocak 2014  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27399"> Kabataş-Memiş, E. (2014) "Students Views about the Non Traditional Writing", 5thWorld Conference on Educational Sciences , (pp. 1735-1738), (Ocak 2014   Kabataş-Memiş, E. (2014) "Students Views about the Non Traditional Writing", 5thWorld Conference on Educational Sciences , (pp. 1735-1738), (Ocak 2014  
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması

Gültepe, Y., Kabataş-Memiş, E. (2013) "Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması", 1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium , (Haziran 2013 Gültepe, Y., Kabataş-Memiş, E. (2013) "Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması", 1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium , (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium

The effect of multi modal representation on unit based academic achievement

Kabataş-Memiş, E., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "The effect of multi modal representation on unit based academic achievement", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015 Kabataş-Memiş, E., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "The effect of multi modal representation on unit based academic achievement", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Big group discussion in argumentation An analysis of teacher questions

Kabataş-Memiş, E., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "Big group discussion in argumentation An analysis of teacher questions", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015 Kabataş-Memiş, E., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "Big group discussion in argumentation An analysis of teacher questions", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Effect of argumentation practices on unit based social studies lesson of primary school 4th grade students

Kabataş-Memiş, E., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "Effect of argumentation practices on unit based social studies lesson of primary school 4th grade students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015 Kabataş-Memiş, E., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "Effect of argumentation practices on unit based social studies lesson of primary school 4th grade students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyobilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi

Kabataş-Memiş, E., Ezberci, E., Munita, M.J., Zanaty, T., Gorman, B. (2015) "Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyobilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi", IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2015 Kabataş-Memiş, E., Ezberci, E., Munita, M.J., Zanaty, T., Gorman, B. (2015) "Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyobilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi", IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)