img
img
Toplam 25367 kayıt

Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on educational Science

The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES

A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)

Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi

Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi

Students Views about the Non Traditional Writing

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium

The effect of multi modal representation on unit based academic achievement

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Big group discussion in argumentation An analysis of teacher questions

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Effect of argumentation practices on unit based social studies lesson of primary school 4th grade students

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyobilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Sınıf Öğretmeni Adayların Öğretmen Öğrenci Aile üçgenine yönelik görüşleri

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)