img
img
Toplam 24574 kayıt

Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2015) "Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2015) "Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students

Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017 Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)

Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students

Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017 Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED)

Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri

Gültepe, Y., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2016) "Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri", Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu , (pp. 1031-1037), (Mayıs 2016 Gültepe, Y., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2016) "Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri", Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu , (pp. 1031-1037), (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu

Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications

KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications", 26th International Conference on educational Science , (Nisan 2017 KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications", 26th International Conference on educational Science , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on educational Science

The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Gügük, M., Akkaş, B.N.Ç., Öz, M. (2017) "The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Gügük, M., Akkaş, B.N.Ç., Öz, M. (2017) "The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Gügük, M. (2017) "Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Gügük, M. (2017) "Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students

Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017 Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği

Karakuş, E., Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Karakuş, E., Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi

Evran, S.N., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Evran, S.N., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi

Evran, S.N., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Evran, S.N., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi

Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017 Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Mayıs 2017 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES

A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS

Demirci, T., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Gügük, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017 Demirci, T., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Gügük, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)

Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2016) "Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2016) "Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi

  Keskin, M.Ö., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Aşçı, V. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 " data-bs-content-id="YazarBilgi-27397"> Keskin, M.Ö., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Aşçı, V. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012  Keskin, M.Ö., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Aşçı, V. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi

Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları

Akbay, Y., Demir, M., Gündoğan, F., Akkuş, R., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 Akbay, Y., Demir, M., Gündoğan, F., Akkuş, R., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi

Students Views about the Non Traditional Writing

   KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Students Views about the Non Traditional Writing", 5thWorld Conference on Educational Sciences , (pp. 1735-1738), (Ocak 2014  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27399"> KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Students Views about the Non Traditional Writing", 5thWorld Conference on Educational Sciences , (pp. 1735-1738), (Ocak 2014   KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Students Views about the Non Traditional Writing", 5thWorld Conference on Educational Sciences , (pp. 1735-1738), (Ocak 2014  
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması

Gültepe, Y., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2013) "Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması", 1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium , (Haziran 2013 Gültepe, Y., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2013) "Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması", 1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium , (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium

The effect of multi modal representation on unit based academic achievement

KABATAŞ-MEMİŞ, E., KARATEKİN, K., Sadullah, Ü. (2015) "The effect of multi modal representation on unit based academic achievement", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015 KABATAŞ-MEMİŞ, E., KARATEKİN, K., Sadullah, Ü. (2015) "The effect of multi modal representation on unit based academic achievement", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)