img
img
Toplam 25869 kayıt

Students Views about the Non Traditional Writing

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium

The effect of multi modal representation on unit based academic achievement

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Big group discussion in argumentation An analysis of teacher questions

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Effect of argumentation practices on unit based social studies lesson of primary school 4th grade students

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED)

Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyobilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Sınıf Öğretmeni Adayların Öğretmen Öğrenci Aile üçgenine yönelik görüşleri

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Argümantasyon sürecinde farklı başarı seviyelerindeki öğrencilerin küçük grup tartışmalarının incelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Araştırma sorgulama temelli argümantasyon uygulamalarında küçük grup tartışmaları

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Beş Yaş Grubu Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Algıları

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Türkiye de Argümantasyon Konusuna İlişkin Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi Bir Meta Sentez Çalışması

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Kara Verme Becerisi Üzerine Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Üst bilişsel aktiviteler ile desteklenmiş argümantasyon uygulamalarının fen başarısına ve öğrencilerin tutumlarına etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Araştırma sorgulamaya ve Süreçte Öğretmen ve Öğrenci Rollerine İlişkin Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The effect of the Inquiry Based Applications on 5 Year Old Students Understanding Concep of Shadow

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 8th Multidisciplinary Academic Conference

Okul Öncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Öğrencilerin Yoğunluk Konusunu anlamlandırmasına Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Kuyumculukta Mine Tekniği Base-Taille Örneği

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal

Güzel Sanatlar Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerinin Takı Üretim Nedenleri ve Tercihlerinin Belirlenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi (TURKSOSBİLDER)

Ustalarla Atölye Çalışması Bir Kuyumcu Atöyesi

0 0
2018 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Lap Lambert Academic Publising

Camın ve metalin eşsiz uyumu ile kuyumculukta mine’ye güncel bir bakış

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Tasarımda Güncel Yaklaşımlar