Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24938 kayıt
Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "
Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 15 (4) pp. 1149-1163
" data-bs-content-id="YazarBilgi-33">
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "
Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 15 (4) pp. 1149-1163
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "
Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 15 (4) pp. 1149-1163
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online (elektronik)
Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions
DOI
Kara, F.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (4) pp. 463-474
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-34">
Kara, F.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (4) pp. 463-474
DOI
Kara, F.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (4) pp. 463-474
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Elementary Education
Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences
DOI
Kara, F.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 17 (4) pp. 2136-2150
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-35">
Kara, F.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 17 (4) pp. 2136-2150
DOI
Kara, F.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 17 (4) pp. 2136-2150
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online (elektronik)
Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma
Uysal, R.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma
",
OMU Journal of Education Faculty
, 37 (1) pp. 223-247
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-36">
Uysal, R.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma
",
OMU Journal of Education Faculty
, 37 (1) pp. 223-247
[TR Dizin]
Uysal, R.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma
",
OMU Journal of Education Faculty
, 37 (1) pp. 223-247
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
OMU Journal of Education Faculty
Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music
Link
DOI
ÖZGÜL, İ.,
İNCİKABI, L.
(2017) "
Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (11) pp. 129-140
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-37">
ÖZGÜL, İ.,
İNCİKABI, L.
(2017) "
Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (11) pp. 129-140
Link
DOI
ÖZGÜL, İ.,
İNCİKABI, L.
(2017) "
Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (11) pp. 129-140
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Effects of Play-Generated Mathematics Curriculum Instruction versus Curriculum-Generated Mathematics Play Instruction on the Self-Efficacy of Early Childhood Teacher
Link
İNCİKABI, L.
, Tokmak, H.S. (2017) "
Effects of Play-Generated Mathematics Curriculum Instruction versus Curriculum-Generated Mathematics Play Instruction on the Self-Efficacy of Early Childhood Teacher
",
Gamtamokslinis Ugdymas / Natural Science Education
, 14 (1) pp. 8-24
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-38">
İNCİKABI, L.
, Tokmak, H.S. (2017) "
Effects of Play-Generated Mathematics Curriculum Instruction versus Curriculum-Generated Mathematics Play Instruction on the Self-Efficacy of Early Childhood Teacher
",
Gamtamokslinis Ugdymas / Natural Science Education
, 14 (1) pp. 8-24
Link
İNCİKABI, L.
, Tokmak, H.S. (2017) "
Effects of Play-Generated Mathematics Curriculum Instruction versus Curriculum-Generated Mathematics Play Instruction on the Self-Efficacy of Early Childhood Teacher
",
Gamtamokslinis Ugdymas / Natural Science Education
, 14 (1) pp. 8-24
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gamtamokslinis Ugdymas / Natural Science Education
Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University
Link
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "
Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University
",
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, 10 (2) pp. 367-390
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-39">
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "
Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University
",
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, 10 (2) pp. 367-390
Link
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "
Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University
",
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, 10 (2) pp. 367-390
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework
PEKTAŞ, M., Volkan, Y.Ö.,
İNCİKABI, L.
(2015) "
An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework
",
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (1) pp. 29-48
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-40">
PEKTAŞ, M., Volkan, Y.Ö.,
İNCİKABI, L.
(2015) "
An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework
",
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (1) pp. 29-48
[TR Dizin]
PEKTAŞ, M., Volkan, Y.Ö.,
İNCİKABI, L.
(2015) "
An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework
",
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (1) pp. 29-48
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy
BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (3) pp. 796-809
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41">
BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (3) pp. 796-809
BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (3) pp. 796-809
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi
İNCİKABI, L.
, PEKTAŞ, M., Süle, C. (2016) "
Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi
",
. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 649-662
" data-bs-content-id="YazarBilgi-42">
İNCİKABI, L.
, PEKTAŞ, M., Süle, C. (2016) "
Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi
",
. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 649-662
İNCİKABI, L.
, PEKTAŞ, M., Süle, C. (2016) "
Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi
",
. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 649-662
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma
DOI
İNCİKABI, L.
, BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (22) pp. 165-188
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-43">
İNCİKABI, L.
, BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (22) pp. 165-188
DOI
İNCİKABI, L.
, BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (22) pp. 165-188
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, Kıldan, A.O. (2013) "
An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching
",
International Journal of Academic Research
, 5 (2) pp. 77-81
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-47">
İNCİKABI, L.
, Kıldan, A.O. (2013) "
An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching
",
International Journal of Academic Research
, 5 (2) pp. 77-81
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, Kıldan, A.O. (2013) "
An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching
",
International Journal of Academic Research
, 5 (2) pp. 77-81
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Academic Research
An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates
BİBER, A.Ç., TUNA, A.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates
",
Eduactional Research
, 4 (2) pp. 109-117
" data-bs-content-id="YazarBilgi-48">
BİBER, A.Ç., TUNA, A.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates
",
Eduactional Research
, 4 (2) pp. 109-117
BİBER, A.Ç., TUNA, A.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates
",
Eduactional Research
, 4 (2) pp. 109-117
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eduactional Research
An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey
TUNA, A., BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey
",
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, 3 (1) pp. 83-91
" data-bs-content-id="YazarBilgi-49">
TUNA, A., BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey
",
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, 3 (1) pp. 83-91
TUNA, A., BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey
",
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, 3 (1) pp. 83-91
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills
İNCİKABI, L.
, TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "
An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills
",
Journal of International Education Research
, 9 (3) pp. 257-266
" data-bs-content-id="YazarBilgi-50">
İNCİKABI, L.
, TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "
An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills
",
Journal of International Education Research
, 9 (3) pp. 257-266
İNCİKABI, L.
, TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "
An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills
",
Journal of International Education Research
, 9 (3) pp. 257-266
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of International Education Research
An investigation of various variables effects on middle school students skills of recognizing figure patterns
BİBER, A.Ç., TUNA, A.,
İNCİKABI, L.
, Yıgıt, E. (2013) "
An investigation of various variables effects on middle school students skills of recognizing figure patterns
",
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, 55 (3) pp. 45-56
" data-bs-content-id="YazarBilgi-51">
BİBER, A.Ç., TUNA, A.,
İNCİKABI, L.
, Yıgıt, E. (2013) "
An investigation of various variables effects on middle school students skills of recognizing figure patterns
",
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, 55 (3) pp. 45-56
BİBER, A.Ç., TUNA, A.,
İNCİKABI, L.
, Yıgıt, E. (2013) "
An investigation of various variables effects on middle school students skills of recognizing figure patterns
",
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, 55 (3) pp. 45-56
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children
Link
DOI
Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 50 (4) pp. 325-340
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-52">
Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 50 (4) pp. 325-340
Link
DOI
Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 50 (4) pp. 325-340
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi
İNCİKABI, L.
(2013) "
İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 12 (0) pp. 129-148
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-53">
İNCİKABI, L.
(2013) "
İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 12 (0) pp. 129-148
[TR Dizin]
İNCİKABI, L.
(2013) "
İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 12 (0) pp. 129-148
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması
Kılıç, Ç.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması
",
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 35 (0) pp. 223-234
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-54">
Kılıç, Ç.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması
",
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 35 (0) pp. 223-234
[TR Dizin]
Kılıç, Ç.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması
",
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 35 (0) pp. 223-234
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması
İNCİKABI, L.
, TUNA, A. (2012) "
Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 8 (3) pp. 94-101
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-57">
İNCİKABI, L.
, TUNA, A. (2012) "
Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 8 (3) pp. 94-101
[TR Dizin]
İNCİKABI, L.
, TUNA, A. (2012) "
Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 8 (3) pp. 94-101
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»