Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24173 kayıt
Student Teachers Understandings of Nanotechnology
PEKTAŞ, M.,
Kurnaz, M.A.
, Alev, N., Güntaç, B. (2013) "
Student Teachers Understandings of Nanotechnology
",
Mediterranean Journal of Educational Research
, 14 (0) pp. 80-84
[TR Dizin]
PEKTAŞ, M.,
Kurnaz, M.A.
, Alev, N., Güntaç, B. (2013) "
Student Teachers Understandings of Nanotechnology
",
Mediterranean Journal of Educational Research
, 14 (0) pp. 80-84
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mediterranean Journal of Educational Research
Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure
Kurnaz, M.A.
(2013) "
Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure
",
International Journal of Academic Research Part B
, 5 (1) pp. 66-71
Kurnaz, M.A.
(2013) "
Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure
",
International Journal of Academic Research Part B
, 5 (1) pp. 66-71
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Academic Research Part B
Mental Models of School for Pre School Children
Kıldan, A.O.,
Kurnaz, M.A.
, AHİ, B. (2013) "
Mental Models of School for Pre School Children
",
European Journal of Educational Research
, 2 (2) pp. 97-105
Kıldan, A.O.,
Kurnaz, M.A.
, AHİ, B. (2013) "
Mental Models of School for Pre School Children
",
European Journal of Educational Research
, 2 (2) pp. 97-105
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Educational Research
TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
Kurnaz, M.A.
(2017) "
TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 8 (28) pp. 188-206
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12916">
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
Kurnaz, M.A.
(2017) "
TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 8 (28) pp. 188-206
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
Kurnaz, M.A.
(2017) "
TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 8 (28) pp. 188-206
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences
Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Çevik, E.E., ALTUNOĞLU, B.D.,
Kurnaz, M.A.
(2017) "
Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
",
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 12-24
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Çevik, E.E., ALTUNOĞLU, B.D.,
Kurnaz, M.A.
(2017) "
Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
",
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 12-24
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
Kurnaz, M.A.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (5) pp. 2425-2438
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12918">
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
Kurnaz, M.A.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (5) pp. 2425-2438
Ünlü, B., Çevik, E.E.,
Kurnaz, M.A.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (5) pp. 2425-2438
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
Kurnaz, M.A.
, Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "
İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (1) pp. 1-25
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12919">
Kurnaz, M.A.
, Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "
İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (1) pp. 1-25
[TR Dizin]
Kurnaz, M.A.
, Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "
İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (1) pp. 1-25
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
Link
Kurnaz, M.A.
, Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 5 (3) pp. 31-47
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12920">
Kurnaz, M.A.
, Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 5 (3) pp. 31-47
Link
Kurnaz, M.A.
, Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 5 (3) pp. 31-47
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics
Link
DOI
Kurnaz, M.A.
, Çiğdem, E. (2015) "
An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics
",
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, 15 (3) pp. 787-795
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12921">
Kurnaz, M.A.
, Çiğdem, E. (2015) "
An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics
",
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, 15 (3) pp. 787-795
[SSCI]
Link
DOI
Kurnaz, M.A.
, Çiğdem, E. (2015) "
An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics
",
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, 15 (3) pp. 787-795
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yiğit, N.,
Kurnaz, M.A.
, Şahin, A. (2015) "
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ
",
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 223-236
Yiğit, N.,
Kurnaz, M.A.
, Şahin, A. (2015) "
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ
",
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 223-236
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z Kitaplara İlişkin Fizik Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri
Kurnaz, M.A.
, Güntaç, B., Değermenci, A. (2013) "
Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z Kitaplara İlişkin Fizik Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri
",
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, 4 (4)
[TR Dizin]
Kurnaz, M.A.
, Güntaç, B., Değermenci, A. (2013) "
Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z Kitaplara İlişkin Fizik Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri
",
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, 4 (4)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations
PEKTAŞ, M.,
Kurnaz, M.A.
(2013) "
Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations
",
The International Journal of Social Sciences
, 7 (0) pp. 160-167
PEKTAŞ, M.,
Kurnaz, M.A.
(2013) "
Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations
",
The International Journal of Social Sciences
, 7 (0) pp. 160-167
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Journal of Social Sciences
Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon
Kıldan, A.O.,
Kurnaz, M.A.
, AHİ, B. (2013) "
Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon
",
The International Journal of Social Sciences
, 7 (0) pp. 136-143
Kıldan, A.O.,
Kurnaz, M.A.
, AHİ, B. (2013) "
Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon
",
The International Journal of Social Sciences
, 7 (0) pp. 136-143
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Journal of Social Sciences
Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education
DOI
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S.,
Kurnaz, M.A.
(2013) "
Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education
",
ANTHROPOLOGIST
, 16 (3) pp. 701-709
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12926">
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S.,
Kurnaz, M.A.
(2013) "
Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education
",
ANTHROPOLOGIST
, 16 (3) pp. 701-709
[SSCI]
DOI
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S.,
Kurnaz, M.A.
(2013) "
Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education
",
ANTHROPOLOGIST
, 16 (3) pp. 701-709
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ANTHROPOLOGIST
AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY
İNCİKABI, L.,
Kurnaz, M.A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY
",
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, 12 (3) pp. 352-364
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12927">
İNCİKABI, L.,
Kurnaz, M.A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY
",
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, 12 (3) pp. 352-364
[SSCI]
İNCİKABI, L.,
Kurnaz, M.A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY
",
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, 12 (3) pp. 352-364
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
Evaluating Effects of an Exhibition Visit on Pre Service Elementary Teachers Understandings on Climate Change
Kurnaz, M.A.
(2015) "
Evaluating Effects of an Exhibition Visit on Pre Service Elementary Teachers Understandings on Climate Change
",
Journal of Turkish Science Education
, (0)
[TR Dizin]
Kurnaz, M.A.
(2015) "
Evaluating Effects of an Exhibition Visit on Pre Service Elementary Teachers Understandings on Climate Change
",
Journal of Turkish Science Education
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Kurnaz, M.A.
(2015) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, (0)
Kurnaz, M.A.
(2015) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar
Kurnaz, M.A.
(2015) "
Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar
",
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, (0)
[TR Dizin]
Kurnaz, M.A.
(2015) "
Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar
",
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI
Kurnaz, M.A.
(2015) "
THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI
",
Journal of Turkish Science Education
, (0)
[TR Dizin]
Kurnaz, M.A.
(2015) "
THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI
",
Journal of Turkish Science Education
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Kurnaz, M.A.
(2015) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI
, (0)
Kurnaz, M.A.
(2015) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI
«
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
»