img
img
Toplam 24544 kayıt

ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

Kurnaz, M.A. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)   Kurnaz, M.A. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar

Kurnaz, M.A. (2015) "Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar", BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (0) [TR Dizin]   Kurnaz, M.A. (2015) "Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar", BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (0) [TR Dizin]  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI

Kurnaz, M.A. (2015) "THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin]   Kurnaz, M.A. (2015) "THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin]  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Kurnaz, M.A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI, (0)   Kurnaz, M.A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI, (0)  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI

Investigation of the Secondary School Students Transition Situations between Different Representation Types

   Gökçen, B.N., Kurnaz, M.A. (2015) "Investigation of the Secondary School Students Transition Situations between Different Representation Types", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2015 (1) pp. 336-340    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12934"> Gökçen, B.N., Kurnaz, M.A. (2015) "Investigation of the Secondary School Students Transition Situations between Different Representation Types", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2015 (1) pp. 336-340     Gökçen, B.N., Kurnaz, M.A. (2015) "Investigation of the Secondary School Students Transition Situations between Different Representation Types", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2015 (1) pp. 336-340    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

Turkish Students Understandings about Some Basic Astronomy Concepts A Cross Grade Study

DOI     Kurnaz, M.A. (2012) "Turkish Students Understandings about Some Basic Astronomy Concepts A Cross Grade Study", World Applied Science Journal, 19 (7) pp. 986-997 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12935"> Kurnaz, M.A. (2012) "Turkish Students Understandings about Some Basic Astronomy Concepts A Cross Grade Study", World Applied Science Journal, 19 (7) pp. 986-997 DOI     Kurnaz, M.A. (2012) "Turkish Students Understandings about Some Basic Astronomy Concepts A Cross Grade Study", World Applied Science Journal, 19 (7) pp. 986-997 DOI    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Applied Science Journal

Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş

Kurnaz, M.A., KURNAZ, A. (2016) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş", : Pegem Akademi,   Kurnaz, M.A., KURNAZ, A. (2016) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş", : Pegem Akademi,  
2016 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi

Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Kurnaz, M.A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017 Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Kurnaz, M.A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi

Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., Kurnaz, M.A. (2017) "TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., Kurnaz, M.A. (2017) "TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi

Kurnaz, M.A., ALTUNOĞLU, B.D. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Nisan 2014 Kurnaz, M.A., ALTUNOĞLU, B.D. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Nisan 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications

6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi

Kurnaz, M.A., Gültekin, N.G. (2014) "6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Nisan 2014 Kurnaz, M.A., Gültekin, N.G. (2014) "6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Nisan 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications

Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi

Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2013) "Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (Haziran 2013 Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2013) "Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi

Kurnaz, M.A., Bayraktar, G., Değermenci, A. (2012) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi", 29th International Physics Conference , (Eylül 2012 Kurnaz, M.A., Bayraktar, G., Değermenci, A. (2012) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi", 29th International Physics Conference , (Eylül 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
29th International Physics Conference

Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

PEKTAŞ, M., Kurnaz, M.A., Alev, N., Bayraktar, G. (2012) "Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology", New Trends on Global Education Conference , (Eylül 2012 PEKTAŞ, M., Kurnaz, M.A., Alev, N., Bayraktar, G. (2012) "Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology", New Trends on Global Education Conference , (Eylül 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
New Trends on Global Education Conference

Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

PEKTAŞ, M., Alev, N., Kurnaz, M.A., Bayraktar, G. (2012) "Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2012 PEKTAŞ, M., Alev, N., Kurnaz, M.A., Bayraktar, G. (2012) "Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey

  Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2014) "Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences , (pp. 627-632), (Ocak 2014 " data-bs-content-id="YazarBilgi-12965"> Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2014) "Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences , (pp. 627-632), (Ocak 2014  Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2014) "Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences , (pp. 627-632), (Ocak 2014 
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Umur, M., Kurnaz, M.A. (2019) "LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 866-870), (Aralık 2019 Umur, M., Kurnaz, M.A. (2019) "LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 866-870), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ

Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 504-509), (Aralık 2019 Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 504-509), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ

Bakır, E., Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 499-503), (Aralık 2019 Bakır, E., Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 499-503), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 493-498), (Aralık 2019 Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 493-498), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress