img
img
Toplam 25253 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI

Investigation of the Secondary School Students Transition Situations between Different Representation Types

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

Turkish Students Understandings about Some Basic Astronomy Concepts A Cross Grade Study

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Applied Science Journal

Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş

0 0
2016 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications

6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications

Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
29th International Physics Conference

Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
New Trends on Global Education Conference

Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey

5 5
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress

Investigation of Scientific Attitudes of Science Teacher Candidates in terms of Some Variables

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Engeering and Life Science

A Case Study on the Achievement of Students Related to Context-Based Physics Questions

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Engineering and Life Science

Fen Eğitimiyle Alakalı Araştırmalarda Bağlam Temelli Soru Yazma Ölçütlerinin Belirlenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi