Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25782 kayıt
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum ve İnançları
Link
Arsal, Z., Arsal, M.D.M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2017) "
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum ve İnançları
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 17-31
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1988">
Arsal, Z., Arsal, M.D.M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2017) "
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum ve İnançları
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 17-31
[TR Dizin]
Link
Arsal, Z., Arsal, M.D.M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2017) "
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum ve İnançları
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 17-31
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2017) "
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
",
EUROPEAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES
, 6 (1) pp. 224-232
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1989">
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2017) "
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
",
EUROPEAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES
, 6 (1) pp. 224-232
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2017) "
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
",
EUROPEAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES
, 6 (1) pp. 224-232
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EUROPEAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES
A Comparative Study on Multicultural Attitude of University Students:Austria, Hungary and Turkey Sample
Link
DOI
KARATEKİN, K.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Taban, M.H. (2019) "
A Comparative Study on Multicultural Attitude of University Students:Austria, Hungary and Turkey Sample
",
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, 8 (4) pp. 36-55
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1990">
KARATEKİN, K.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Taban, M.H. (2019) "
A Comparative Study on Multicultural Attitude of University Students:Austria, Hungary and Turkey Sample
",
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, 8 (4) pp. 36-55
[ESCI]
Link
DOI
KARATEKİN, K.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Taban, M.H. (2019) "
A Comparative Study on Multicultural Attitude of University Students:Austria, Hungary and Turkey Sample
",
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, 8 (4) pp. 36-55
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
A Comparative study on the relationship between Self-directed Learning and Academic Achievement among Malaysian and Turkish undergraduates
Link
Ahmad, B.E.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Baharum, M.A.A., Majid, F.A. (2019) "
A Comparative study on the relationship between Self-directed Learning and Academic Achievement among Malaysian and Turkish undergraduates
",
Gading Journal for the Social Sciences
, 22 (1) pp. 1-11
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1991">
Ahmad, B.E.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Baharum, M.A.A., Majid, F.A. (2019) "
A Comparative study on the relationship between Self-directed Learning and Academic Achievement among Malaysian and Turkish undergraduates
",
Gading Journal for the Social Sciences
, 22 (1) pp. 1-11
Link
Ahmad, B.E.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Baharum, M.A.A., Majid, F.A. (2019) "
A Comparative study on the relationship between Self-directed Learning and Academic Achievement among Malaysian and Turkish undergraduates
",
Gading Journal for the Social Sciences
, 22 (1) pp. 1-11
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gading Journal for the Social Sciences
Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations
Link
DOI
ERGÜN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2020) "
Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (1) pp. 921-937
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1992">
ERGÜN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2020) "
Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (1) pp. 921-937
[TR Dizin]
Link
DOI
ERGÜN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2020) "
Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (1) pp. 921-937
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Meslek Bilgisi Derslerinin Gereklilik Düzeyi ve Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Külekçi, E., Dirlik, E.M. (2020) "
Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Meslek Bilgisi Derslerinin Gereklilik Düzeyi ve Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri
",
Journal of Computer and Education Research
, 8 (16) pp. 545-566
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1993">
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Külekçi, E., Dirlik, E.M. (2020) "
Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Meslek Bilgisi Derslerinin Gereklilik Düzeyi ve Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri
",
Journal of Computer and Education Research
, 8 (16) pp. 545-566
[TR Dizin]
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Külekçi, E., Dirlik, E.M. (2020) "
Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Meslek Bilgisi Derslerinin Gereklilik Düzeyi ve Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri
",
Journal of Computer and Education Research
, 8 (16) pp. 545-566
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Computer and Education Research
Big Five and Dark Triad personality traits as predictors of multicultural attitude and efficacy
Link
DOI
KAYİŞ, A.R.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2021) "
Big Five and Dark Triad personality traits as predictors of multicultural attitude and efficacy
",
CURRENT ISSUES IN PERSONALITY PSYCHOLOGY
, 9 (3) pp. 215-228
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1994">
KAYİŞ, A.R.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2021) "
Big Five and Dark Triad personality traits as predictors of multicultural attitude and efficacy
",
CURRENT ISSUES IN PERSONALITY PSYCHOLOGY
, 9 (3) pp. 215-228
[ESCI]
Link
DOI
KAYİŞ, A.R.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2021) "
Big Five and Dark Triad personality traits as predictors of multicultural attitude and efficacy
",
CURRENT ISSUES IN PERSONALITY PSYCHOLOGY
, 9 (3) pp. 215-228
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
CURRENT ISSUES IN PERSONALITY PSYCHOLOGY
Adaptation of the Coronavirus Anxiety Scale in Turkish for the Higher Education Context: A Validity and Reliability Study
Link
DOI
Dirlik, E.M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KÜLEKÇİ, E. (2021) "
Adaptation of the Coronavirus Anxiety Scale in Turkish for the Higher Education Context: A Validity and Reliability Study
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (2) pp. 430-444
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1995">
Dirlik, E.M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KÜLEKÇİ, E. (2021) "
Adaptation of the Coronavirus Anxiety Scale in Turkish for the Higher Education Context: A Validity and Reliability Study
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (2) pp. 430-444
[TR Dizin]
Link
DOI
Dirlik, E.M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KÜLEKÇİ, E. (2021) "
Adaptation of the Coronavirus Anxiety Scale in Turkish for the Higher Education Context: A Validity and Reliability Study
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (2) pp. 430-444
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Teacher Candidates' Multicultural Attitude and Self-Efficacy: The Mediating Role of Intercultural Sensitivity
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KAYİŞ, A.R. (2021) "
Teacher Candidates' Multicultural Attitude and Self-Efficacy: The Mediating Role of Intercultural Sensitivity
",
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, 50 (2) pp. 1241-1262
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1996">
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KAYİŞ, A.R. (2021) "
Teacher Candidates' Multicultural Attitude and Self-Efficacy: The Mediating Role of Intercultural Sensitivity
",
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, 50 (2) pp. 1241-1262
[ESCI]
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KAYİŞ, A.R. (2021) "
Teacher Candidates' Multicultural Attitude and Self-Efficacy: The Mediating Role of Intercultural Sensitivity
",
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, 50 (2) pp. 1241-1262
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process
Link
DOI
SALMAN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, ERGÜN, M. (2021) "
The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process
",
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 16 (3) pp. 150-166
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1997">
SALMAN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, ERGÜN, M. (2021) "
The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process
",
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 16 (3) pp. 150-166
Link
DOI
SALMAN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, ERGÜN, M. (2021) "
The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process
",
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 16 (3) pp. 150-166
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Policy Analysis and Strategic Research
The Effect of a Multicultural Education Course on Teachers’ Attitudes towards Multicultural Education and Prejudices
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2021) "
The Effect of a Multicultural Education Course on Teachers’ Attitudes towards Multicultural Education and Prejudices
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 13 (5) pp. 1486-1502
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1998">
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2021) "
The Effect of a Multicultural Education Course on Teachers’ Attitudes towards Multicultural Education and Prejudices
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 13 (5) pp. 1486-1502
Link
DOI
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2021) "
The Effect of a Multicultural Education Course on Teachers’ Attitudes towards Multicultural Education and Prejudices
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 13 (5) pp. 1486-1502
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu
ERGÜN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, ÜNVER, N. (2018) "
University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu
",
27th International Conference on Educational Sciences
, (pp. 992-996), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2005">
ERGÜN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, ÜNVER, N. (2018) "
University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu
",
27th International Conference on Educational Sciences
, (pp. 992-996), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
ERGÜN, M.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, ÜNVER, N. (2018) "
University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu
",
27th International Conference on Educational Sciences
, (pp. 992-996), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
27th International Conference on Educational Sciences
Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri
Küçükakın, P., Çobanoğlu, R., Taştı, Ö.F.Y., Karakaya, T.G.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Filiz, O. (2022) "
Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri
",
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022)
, (pp. 1012-1019), Ankara, Türkiye, (
Aralık 2022
)
Küçükakın, P., Çobanoğlu, R., Taştı, Ö.F.Y., Karakaya, T.G.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Filiz, O. (2022) "
Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri
",
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022)
, (pp. 1012-1019), Ankara, Türkiye, (
Aralık 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022)
Critical Thinking Dispositions and Personality Types of Teacher Candidates
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2016) "
Critical Thinking Dispositions and Personality Types of Teacher Candidates
",
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEI 2016)
, (pp. 39-50), Budapeşte, Macaristan, (
Temmuz 2016
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2007">
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2016) "
Critical Thinking Dispositions and Personality Types of Teacher Candidates
",
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEI 2016)
, (pp. 39-50), Budapeşte, Macaristan, (
Temmuz 2016
)
AKCAOĞLU, M.Ö.
(2016) "
Critical Thinking Dispositions and Personality Types of Teacher Candidates
",
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEI 2016)
, (pp. 39-50), Budapeşte, Macaristan, (
Temmuz 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEI 2016)
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2017) "
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
",
13th International Conference on Social Sciences
, Viyana, Avusturya, (
Ekim 2017
)
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2017) "
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
",
13th International Conference on Social Sciences
, Viyana, Avusturya, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13th International Conference on Social Sciences
Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Tutum ve İnançları Üzerindeki Etkisi
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2018) "
Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Tutum ve İnançları Üzerindeki Etkisi
",
27th International Conference on Educational Sciences
, (pp. 303-306), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2009">
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2018) "
Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Tutum ve İnançları Üzerindeki Etkisi
",
27th International Conference on Educational Sciences
, (pp. 303-306), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Arsal, Z. (2018) "
Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Tutum ve İnançları Üzerindeki Etkisi
",
27th International Conference on Educational Sciences
, (pp. 303-306), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
27th International Conference on Educational Sciences
Üniversite Öğrencilerinin Çokkültürlülük Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KARATEKİN, K., Taban, M.H. (2018) "
Üniversite Öğrencilerinin Çokkültürlülük Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
, (pp. 656-657), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2010">
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KARATEKİN, K., Taban, M.H. (2018) "
Üniversite Öğrencilerinin Çokkültürlülük Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
, (pp. 656-657), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KARATEKİN, K., Taban, M.H. (2018) "
Üniversite Öğrencilerinin Çokkültürlülük Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
, (pp. 656-657), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
Üniversite Gençliğinin Çokkültürlülük Tutumları: Türkiye, Macaristan, Avusturya Örneği
KARATEKİN, K.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Taban, M.H. (2018) "
Üniversite Gençliğinin Çokkültürlülük Tutumları: Türkiye, Macaristan, Avusturya Örneği
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
, (pp. 249-250), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2011">
KARATEKİN, K.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Taban, M.H. (2018) "
Üniversite Gençliğinin Çokkültürlülük Tutumları: Türkiye, Macaristan, Avusturya Örneği
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
, (pp. 249-250), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
KARATEKİN, K.,
AKCAOĞLU, M.Ö.
, Taban, M.H. (2018) "
Üniversite Gençliğinin Çokkültürlülük Tutumları: Türkiye, Macaristan, Avusturya Örneği
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
, (pp. 249-250), Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Görüşleri ve Çokkültürlü Deneyimleri
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KAYİŞ, A.R. (2019) "
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Görüşleri ve Çokkültürlü Deneyimleri
",
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
, (pp. 1553-1555), Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2012">
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KAYİŞ, A.R. (2019) "
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Görüşleri ve Çokkültürlü Deneyimleri
",
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
, (pp. 1553-1555), Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
AKCAOĞLU, M.Ö.
, KAYİŞ, A.R. (2019) "
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Görüşleri ve Çokkültürlü Deneyimleri
",
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
, (pp. 1553-1555), Ankara, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Teaching profession courses and general competences for teaching profession from teacher candidates’ viewpoints
AKCAOĞLU, M.Ö.
, MOR, E., KÜLEKÇİ, E. (2019) "
Teaching profession courses and general competences for teaching profession from teacher candidates’ viewpoints
",
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 283-284), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
AKCAOĞLU, M.Ö.
, MOR, E., KÜLEKÇİ, E. (2019) "
Teaching profession courses and general competences for teaching profession from teacher candidates’ viewpoints
",
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 283-284), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
«
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
»