img
img
Toplam 24916 kayıt

The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education their Implications

Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi

ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications

Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asya Öğretim Dergisi

The views of mathematics teachers about the 5E instructional model

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science

Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The journal of International Education science

Öğrencilerin İspat Yapabilme Becerilerinin Gelişimine 5E modelinin Etkisi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science

What Do Teacher Candıdates Know About the Limits of the Sequences?

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science)

Students’xx Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections.

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

Pedagojik Formasyon Eğitimi alan Matematik Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Hakkındaki Görüşleri

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Başken University Journal Of Education

Sınıf Öğretmen Adaylarının Kümeler Konusundaki Bilgi Düzeyleri

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi

The Miscostenciop of Six Grade Secondary School Students of Fractions

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Elementary Education

An Investigation of Critical Thinking Dispositions of Mathematics Teacher Candidates

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research

An Analysis of Mathematics Teacher Candidates Logical Thinking Levels

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational and Instructional Studies in the World

An Analysis of Mathematics Teacher Candidates Critical Thinking Dispositions And Their Logical Thinking Skills

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of International Education Research

THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Research

Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Eğitim Dergisi