img
img
Toplam 25279 kayıt

Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USOS

An Analysis of the Relationship Between Curiosity and Self Directed Learning Skills of Teacher Candidates

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education

An Investigation of Graduate Dissertations about Cooperative Learning The Case of Turkey

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTE 2015

An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTE 2014

Investigation of Computer/Computer Technology Course Teaching Programs

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTE

Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICOESS

İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Günlük Yaşam İle İlişkilendirilmesinin İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Social Sciences Congress

İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki İmgeler

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Social Sciences Congress

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USOS

İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICOESS 2017

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Dijital Hikâyelerin İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

An Investigation of Life Science Course Curriculum Wıthin Turkish Qualifications Framework

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTE 2020

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarına ÖzYönetimli Öğrenme Becerileri Açısından Bir Bakış

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18th International Primary Teacher Education Symposium

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18th International Primary Teacher Education Symposium

Aday Öğretmenlerde Meraklılık Ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimileri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Ses temelli cümle yöntemine eleştirel bir bakış

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Hayat bilgisi dersinin öğrencileri fen ve teknoloji dersine hazırlamadaki etkisi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi