img
img
Toplam 24173 kayıt

A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving

Link DOI     ÇETİN, E., Özdemir, S. (2021) "A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 771-794 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-15164"> ÇETİN, E., Özdemir, S. (2021) "A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 771-794 [TR Dizin] Link DOI     ÇETİN, E., Özdemir, S. (2021) "A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 771-794 [TR Dizin] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Computer and Education Research

Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers

Link DOI     ÇETİN, E. (2021) "Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 39 (1) p. 100760 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-15165"> ÇETİN, E. (2021) "Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 39 (1) p. 100760 [SSCI] Link DOI     ÇETİN, E. (2021) "Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 39 (1) p. 100760 [SSCI] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri

Link     ÇETİN, E. (2021) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 153-180 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-15166"> ÇETİN, E. (2021) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 153-180 [TR Dizin] Link     ÇETİN, E. (2021) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 153-180 [TR Dizin] Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems

Link     Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 7 (3) pp. 28-40 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-15168"> Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 7 (3) pp. 28-40 Link     Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 7 (3) pp. 28-40 Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational and Instructional Studies in the World

3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi

Link      Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2019) "3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 21-49 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-15169"> Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2019) "3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 21-49 [TR Dizin] Link      Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2019) "3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 21-49 [TR Dizin] Link     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic

Link DOI     ÇETİN, E., Özdemir, S. (2017) "Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic", International Journal of Innovation in Education, 4 (4) pp. 264-279 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-15170"> ÇETİN, E., Özdemir, S. (2017) "Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic", International Journal of Innovation in Education, 4 (4) pp. 264-279 Link DOI     ÇETİN, E., Özdemir, S. (2017) "Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic", International Journal of Innovation in Education, 4 (4) pp. 264-279 Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Innovation in Education

Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi

Link DOI     ÇETİN, E. (2020) "Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2295-2304 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-15171"> ÇETİN, E. (2020) "Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2295-2304 [TR Dizin] Link DOI     ÇETİN, E. (2020) "Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2295-2304 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Usability Study of Udemy Online Learning Platform

  Kayabaşı, G., ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Usability Study of Udemy Online Learning Platform", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-15180"> Kayabaşı, G., ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Usability Study of Udemy Online Learning Platform", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017  Kayabaşı, G., ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Usability Study of Udemy Online Learning Platform", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017

Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates

ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 195), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017 ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 195), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017

Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems

Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems", 8th International Congress on New Trends in Education , (pp. 80), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017 Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems", 8th International Congress on New Trends in Education , (pp. 80), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Congress on New Trends in Education

Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması

  Solmaz, E., ÇETİN, E. (2018) "Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-15183"> Solmaz, E., ÇETİN, E. (2018) "Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018  Solmaz, E., ÇETİN, E. (2018) "Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJERCONGRESS 2018 Conference

Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi

  ÇETİN, E., Solmaz, E. (2019) "Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (Haziran 2019 " data-bs-content-id="YazarBilgi-15184"> ÇETİN, E., Solmaz, E. (2019) "Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (Haziran 2019  ÇETİN, E., Solmaz, E. (2019) "Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (Haziran 2019 
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJERCONGRESS 2018 Conference

Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education

Yüksel, A.O., ÇETİN, E. (2022) "Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022 , Ören, Türkiye, (Haziran 2022 Yüksel, A.O., ÇETİN, E. (2022) "Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022 , Ören, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022

Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement

  Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement", ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research , Kopenhag, Danimarka, (Ağustos 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-15190"> Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement", ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research , Kopenhag, Danimarka, (Ağustos 2017  Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement", ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research , Kopenhag, Danimarka, (Ağustos 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research

Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması

ÇETİN, E., Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 116), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017 ÇETİN, E., Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 116), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri

  Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2017) "Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri", ICITS 2017 , (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-15194"> Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2017) "Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri", ICITS 2017 , (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017  Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2017) "Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri", ICITS 2017 , (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICITS 2017

İlk Osmanlı Nüfus Sayımına (1246/1830)Göre Kastamonu İbn-i Neccar Mahallesi Nüfus Bilgileri

AKMAN, E. (2023) "İlk Osmanlı Nüfus Sayımına (1246/1830)Göre Kastamonu İbn-i Neccar Mahallesi Nüfus Bilgileri", Kastamonu Araştırmaları Dergisi, (3)   AKMAN, E. (2023) "İlk Osmanlı Nüfus Sayımına (1246/1830)Göre Kastamonu İbn-i Neccar Mahallesi Nüfus Bilgileri", Kastamonu Araştırmaları Dergisi, (3)  
2023 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Araştırmaları Dergisi

KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI

Link   AKMAN, E. (2023) "KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI", TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 1-8 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15197"> AKMAN, E. (2023) "KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI", TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 1-8 Link   AKMAN, E. (2023) "KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI", TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 1-8 Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi

Prof. Dr. Saim Sakaoğlu'nun Eğitimci Yönü

AKMAN, E. (2022) "Prof. Dr. Saim Sakaoğlu'nun Eğitimci Yönü", Temrin, (125) pp. 40-44   AKMAN, E. (2022) "Prof. Dr. Saim Sakaoğlu'nun Eğitimci Yönü", Temrin, (125) pp. 40-44  
2022 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Temrin

Âşık Ceyhuni hakkında Yeni Bilgiler

AKMAN, E. (2022) "Âşık Ceyhuni hakkında Yeni Bilgiler", Uluslararası Halk Bilim Dergisi, 5 (2) pp. 261-281   AKMAN, E. (2022) "Âşık Ceyhuni hakkında Yeni Bilgiler", Uluslararası Halk Bilim Dergisi, 5 (2) pp. 261-281  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Halk Bilim Dergisi