Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24173 kayıt
A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving
Link
DOI
ÇETİN, E.
, Özdemir, S. (2021) "
A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving
",
Journal of Computer and Education Research
, 9 (18) pp. 771-794
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15164">
ÇETİN, E.
, Özdemir, S. (2021) "
A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving
",
Journal of Computer and Education Research
, 9 (18) pp. 771-794
[TR Dizin]
Link
DOI
ÇETİN, E.
, Özdemir, S. (2021) "
A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving
",
Journal of Computer and Education Research
, 9 (18) pp. 771-794
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Computer and Education Research
Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers
Link
DOI
ÇETİN, E.
(2021) "
Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 39 (1) p. 100760
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15165">
ÇETİN, E.
(2021) "
Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 39 (1) p. 100760
[SSCI]
Link
DOI
ÇETİN, E.
(2021) "
Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 39 (1) p. 100760
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri
Link
ÇETİN, E.
(2021) "
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 41 (1) pp. 153-180
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15166">
ÇETİN, E.
(2021) "
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 41 (1) pp. 153-180
[TR Dizin]
Link
ÇETİN, E.
(2021) "
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 41 (1) pp. 153-180
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems
Link
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems
",
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, 7 (3) pp. 28-40
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15168">
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems
",
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, 7 (3) pp. 28-40
Link
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems
",
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, 7 (3) pp. 28-40
Link
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi
Link
Yüksel, A.O., Berikan, B.,
ÇETİN, E.
(2019) "
3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 21-49
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15169">
Yüksel, A.O., Berikan, B.,
ÇETİN, E.
(2019) "
3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 21-49
[TR Dizin]
Link
Yüksel, A.O., Berikan, B.,
ÇETİN, E.
(2019) "
3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 21-49
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic
Link
DOI
ÇETİN, E.
, Özdemir, S. (2017) "
Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic
",
International Journal of Innovation in Education
, 4 (4) pp. 264-279
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15170">
ÇETİN, E.
, Özdemir, S. (2017) "
Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic
",
International Journal of Innovation in Education
, 4 (4) pp. 264-279
Link
DOI
ÇETİN, E.
, Özdemir, S. (2017) "
Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic
",
International Journal of Innovation in Education
, 4 (4) pp. 264-279
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Innovation in Education
Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi
Link
DOI
ÇETİN, E.
(2020) "
Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (6) pp. 2295-2304
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15171">
ÇETİN, E.
(2020) "
Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (6) pp. 2295-2304
[TR Dizin]
Link
DOI
ÇETİN, E.
(2020) "
Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (6) pp. 2295-2304
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Usability Study of Udemy Online Learning Platform
Kayabaşı, G.,
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2017) "
Usability Study of Udemy Online Learning Platform
",
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
, (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (
Aralık 2017
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15180">
Kayabaşı, G.,
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2017) "
Usability Study of Udemy Online Learning Platform
",
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
, (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (
Aralık 2017
)
Kayabaşı, G.,
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2017) "
Usability Study of Udemy Online Learning Platform
",
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
, (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (
Aralık 2017
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2017) "
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates
",
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
, (pp. 195), İzmir, Türkiye, (
Aralık 2017
)
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2017) "
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates
",
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
, (pp. 195), İzmir, Türkiye, (
Aralık 2017
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems
",
8th International Congress on New Trends in Education
, (pp. 80), Antalya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems
",
8th International Congress on New Trends in Education
, (pp. 80), Antalya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8th International Congress on New Trends in Education
Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2018) "
Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması
",
EJERCONGRESS 2018 Conference
, (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (
Haziran 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15183">
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2018) "
Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması
",
EJERCONGRESS 2018 Conference
, (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (
Haziran 2018
)
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2018) "
Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması
",
EJERCONGRESS 2018 Conference
, (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (
Haziran 2018
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJERCONGRESS 2018 Conference
Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2019) "
Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi
",
EJERCONGRESS 2018 Conference
, (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (
Haziran 2019
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15184">
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2019) "
Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi
",
EJERCONGRESS 2018 Conference
, (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (
Haziran 2019
)
ÇETİN, E.
, Solmaz, E. (2019) "
Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi
",
EJERCONGRESS 2018 Conference
, (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJERCONGRESS 2018 Conference
Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education
Yüksel, A.O.,
ÇETİN, E.
(2022) "
Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education
",
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022
, Ören, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Yüksel, A.O.,
ÇETİN, E.
(2022) "
Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education
",
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022
, Ören, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022
Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement
",
ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research
, Kopenhag, Danimarka, (
Ağustos 2017
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15190">
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement
",
ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research
, Kopenhag, Danimarka, (
Ağustos 2017
)
Solmaz, E.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement
",
ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research
, Kopenhag, Danimarka, (
Ağustos 2017
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research
Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması
ÇETİN, E.
, Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "
Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması
",
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
, (pp. 116), İzmir, Türkiye, (
Aralık 2017
)
ÇETİN, E.
, Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "
Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması
",
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
, (pp. 116), İzmir, Türkiye, (
Aralık 2017
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri
Yüksel, A.O., Berikan, B.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri
",
ICITS 2017
, (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (
Kasım 2017
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15194">
Yüksel, A.O., Berikan, B.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri
",
ICITS 2017
, (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (
Kasım 2017
)
Yüksel, A.O., Berikan, B.,
ÇETİN, E.
(2017) "
Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri
",
ICITS 2017
, (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Bilimleri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ICITS 2017
İlk Osmanlı Nüfus Sayımına (1246/1830)Göre Kastamonu İbn-i Neccar Mahallesi Nüfus Bilgileri
AKMAN, E.
(2023) "
İlk Osmanlı Nüfus Sayımına (1246/1830)Göre Kastamonu İbn-i Neccar Mahallesi Nüfus Bilgileri
",
Kastamonu Araştırmaları Dergisi
, (3)
AKMAN, E.
(2023) "
İlk Osmanlı Nüfus Sayımına (1246/1830)Göre Kastamonu İbn-i Neccar Mahallesi Nüfus Bilgileri
",
Kastamonu Araştırmaları Dergisi
, (3)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Araştırmaları Dergisi
KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI
Link
AKMAN, E.
(2023) "
KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI
",
TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 1-8
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-15197">
AKMAN, E.
(2023) "
KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI
",
TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 1-8
Link
AKMAN, E.
(2023) "
KASTAMONULU ÂŞIK MEYDÂNÎ HAKKINDA YENİ BİLGİLER ve YAYINLANMAMIŞ BİR DESTANI
",
TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi
, 3 (1) pp. 1-8
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TÜRKBİTİG Kültür Araştırmaları Dergisi
Prof. Dr. Saim Sakaoğlu'nun Eğitimci Yönü
AKMAN, E.
(2022) "
Prof. Dr. Saim Sakaoğlu'nun Eğitimci Yönü
",
Temrin
, (125) pp. 40-44
AKMAN, E.
(2022) "
Prof. Dr. Saim Sakaoğlu'nun Eğitimci Yönü
",
Temrin
, (125) pp. 40-44
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Temrin
Âşık Ceyhuni hakkında Yeni Bilgiler
AKMAN, E.
(2022) "
Âşık Ceyhuni hakkında Yeni Bilgiler
",
Uluslararası Halk Bilim Dergisi
, 5 (2) pp. 261-281
AKMAN, E.
(2022) "
Âşık Ceyhuni hakkında Yeni Bilgiler
",
Uluslararası Halk Bilim Dergisi
, 5 (2) pp. 261-281
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Halk Bilim Dergisi
«
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
»