img
Toplam 24932 kayıt

Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları

Link       DEMİR, O. (2022) "Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları", History Studies, 14 (4) pp. 811-834 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-3"> DEMİR, O. (2022) "Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları", History Studies, 14 (4) pp. 811-834 [TR Dizin] Link       DEMİR, O. (2022) "Gaius Gracchus’un Reform Programının Genel Karakteri ve Roma Cumhuriyeti’nin Sosyo-Politik Sınırları", History Studies, 14 (4) pp. 811-834 [TR Dizin] Link      
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
History Studies

Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.

   İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (2) [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-11"> İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (2) [TR Dizin]     İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (2) [TR Dizin]    
2017 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks

DOI     İncikabı, S., SADAK, M., İNCİKABI, L. (2023) "Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 147-169 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12"> İncikabı, S., SADAK, M., İNCİKABI, L. (2023) "Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 147-169 DOI     İncikabı, S., SADAK, M., İNCİKABI, L. (2023) "Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 147-169 DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Educationis Generalis

Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes

Link DOI      ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2023) "Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 54 (4) pp. 557-578 [ESCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-13"> ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2023) "Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 54 (4) pp. 557-578 [ESCI] Link DOI      ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2023) "Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 54 (4) pp. 557-578 [ESCI] Link DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology

Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving

DOI        SADAK, M., İNCİKABI, L., ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45 (1) [SSCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14"> SADAK, M., İNCİKABI, L., ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45 (1) [SSCI] DOI        SADAK, M., İNCİKABI, L., ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45 (1) [SSCI] DOI       
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY

An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey

DOI     Erbay, O., TULUK, G., İNCİKABI, L. (2021) "An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey", International Journal of Scientific and Technological Research, 7 (10) pp. 75-88 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17"> Erbay, O., TULUK, G., İNCİKABI, L. (2021) "An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey", International Journal of Scientific and Technological Research, 7 (10) pp. 75-88 DOI     Erbay, O., TULUK, G., İNCİKABI, L. (2021) "An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey", International Journal of Scientific and Technological Research, 7 (10) pp. 75-88 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Scientific and Technological Research

An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK

Link DOI        Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Özgelen, S. (2013) "An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK", ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 22 (4) pp. 407-415 [SSCI] Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-18"> Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Özgelen, S. (2013) "An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK", ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 22 (4) pp. 407-415 [SSCI] Link DOI        Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Özgelen, S. (2013) "An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK", ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 22 (4) pp. 407-415 [SSCI] Link DOI       
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER

Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma

  Uysal, R., İNCİKABI, L. (2017) "Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 55-67   " data-bs-content-id="YazarBilgi-19"> Uysal, R., İNCİKABI, L. (2017) "Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 55-67    Uysal, R., İNCİKABI, L. (2017) "Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 55-67   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi

Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma

Link    Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (2) pp. 140-162 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20"> Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (2) pp. 140-162 Link    Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (2) pp. 140-162 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.

  Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.", TAY Journal, 4 (2) pp. 179-198   " data-bs-content-id="YazarBilgi-21"> Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.", TAY Journal, 4 (2) pp. 179-198    Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.", TAY Journal, 4 (2) pp. 179-198   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TAY Journal

Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics

Link     ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2020) "Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 21 (1) pp. 1-18 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-22"> ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2020) "Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 21 (1) pp. 1-18 Link     ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2020) "Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 21 (1) pp. 1-18 Link    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal for Mathematics Teaching and Learning

Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context

Link DOI      İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context", International Electronic Journal of Elementary Education, 13 (1) pp. 35-45 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23"> İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context", International Electronic Journal of Elementary Education, 13 (1) pp. 35-45 Link DOI      İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context", International Electronic Journal of Elementary Education, 13 (1) pp. 35-45 Link DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Elementary Education

2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi

   İNCİKABI, L., Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (2) pp. 1094-1121 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24"> İNCİKABI, L., Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (2) pp. 1094-1121 [TR Dizin]     İNCİKABI, L., Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (2) pp. 1094-1121 [TR Dizin]    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma

Link DOI     İNCİKABI, L., SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25"> İNCİKABI, L., SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI     İNCİKABI, L., SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki

Link DOI       SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 9 (3) pp. 513-535 Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-26"> SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 9 (3) pp. 513-535 Link DOI       SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 9 (3) pp. 513-535 Link DOI      
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi

Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme

Link DOI        İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2017) "Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 48 (6) pp. 864-875 Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-27"> İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2017) "Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 48 (6) pp. 864-875 Link DOI        İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2017) "Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 48 (6) pp. 864-875 Link DOI       
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics

DOI        Kıldan, A.O., İNCİKABI, L. (2015) "Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics", EDUCATION 3-13, 43 (3) pp. 238-248 DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-28"> Kıldan, A.O., İNCİKABI, L. (2015) "Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics", EDUCATION 3-13, 43 (3) pp. 238-248 DOI        Kıldan, A.O., İNCİKABI, L. (2015) "Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics", EDUCATION 3-13, 43 (3) pp. 238-248 DOI       
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATION 3-13

İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi

Link   İNCİKABI, L., Özer, T. (2019) "İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 20-37 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-30"> İNCİKABI, L., Özer, T. (2019) "İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 20-37 Link   İNCİKABI, L., Özer, T. (2019) "İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 20-37 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi

Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi

Link DOI      Okay, Ş., İNCİKABI, L. (2019) "Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 15 (3) pp. 186-203 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-31"> Okay, Ş., İNCİKABI, L. (2019) "Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 15 (3) pp. 186-203 [TR Dizin] Link DOI      Okay, Ş., İNCİKABI, L. (2019) "Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 15 (3) pp. 186-203 [TR Dizin] Link DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde Kuram ve Uygulama

Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics

ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2019) "Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 20 (2) pp. 149-169   ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2019) "Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 20 (2) pp. 149-169  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal for Mathematics Teaching and Learning